نمایندگی خاویار ایران
قیمت خاویار بلوگا ایرانی

هر کیلو خاویار چند تومان است؟

هر کیلو خاویار چند تومان است؟ خاویار در کشور عزیزمان ایران در بسته بندی های استاندارد و در کیلو های مختلف به شما عزیزان ارائه خواهد شد. نمایندگی های زیادی در سطح کشور ایران وجود دارد که خاویار ارزشمند ایرانی را با واحد پول تومان به شما عزیزان در نقاط مختلفی از سراسر کشور ایران به فروش می رساند. مرکز تولید و فروش رایبد خاویار در تالش گیلان نیز در حال فعالیت هستند و بهترین خاویار ها را با قیمت مناسب عرضه می کنند. نمایندگی فروش انواع خاویار های ایرانی، سراسر ایران را پوشش می دهند و به متقاضیان بهترین خاویار ها را عرضه یا حتی صادر می کنند.

مرکز تولید و فروش رایبد خاویار در تالش گیلان

بعد از تاسیس اولین نمایندگی، این مجموعه در دیگر استان های کشور توانست نمایندگی های دیگر نیز تاسیس کنند تا همه ی افراد دسترسی آسان به مرکز فروش انواع خاویار اصل و پرورشی ایران داشته باشند. این مجموعه در نقاط مختلف شمال کشور از جمله تالش در گیلان نمایندگی حضوری دارد و مرکز اینترنتی رایبد خاویار نیز بسیار شلوغ و مورد تائید مشتریان همیشگی ست.

هر کیلو خاویار چند تومان است؟

تولید انواع خاویار بری و بلوگا

شرکت های تولید کننده ایرانی توانسته اند بهترین خاویار ها را در گونه ای متفاوت و با کیفیت عالی تولید کنند. از بیشترین امر تولید می توان به خاویار های بلوگا و بری اشاره کرد که مشتریان زیادی نیز دارند. ایران از بهترین تولیدکننده انواع خاویار می باشد که هرساله صادرات عمده زیادی نیز را دارند.

عمده و خرده فروشی خاویار در فروشگاه رایبد

مجموعه رایبد یکی از فروشندگان بزرگ ایرانی که خرده فروشی و عمده فروشی نیز در سراسر جهان دارد. این فروشگاه آمار زیادی در عمده و خرده فروشی محصولات با کیفیت و با رضایت مشتریان دارد. سفارشات عمده بیشتر توسط مشتریان خارجی و یا فروشگاه های زنجیره ای صورت می گیرد. خاویار بسته به نوعی که دارد دارای قیمت های مختلف می باشد که قیمت آن ها برای شما عزیزان در نقاط مختلفی از سراسر کشور ایران با توجه به سایت ها قابل دیدن می باشد.

قیمت هر کیلو خاویار چند تومان است؟

قیمت هر کیلو خاویار و انواع خاویار بستگی به کیفیت و حجم آن دارد که قیمت ها در بازار و سال گذشته متفاوت تر و افزایش یافته اند. امروزه خاویار در بین مردم محبوب واقع شده و روزبه روز مشتریان بیشتری جذب خود می کند. هر کدام از خاویار ها با توجه به درجه بندی کیفیت و تازگی قیمت گذاری می شوند. قیمت عمده فروشی خاویار در استان های مختلف توسط مراکز آنلاین حاضر در ملت عزیزمان ایران به شما عزیزان در نقاط مختلفی از سراسر کشور ایران اعلام خواهد شد. نمایندگی های آنلاین موجود در سرزمین عزیزمان ایران وجود دارد که قیمت عمده خاویار را به شما عزیزان در نقاط مختلفی از سراسر کشور ایران اعلام کند. انواع خاویارهای موجود در نمایندگی رایبد خاویار برای فروش عبارتند از:

خاویار بلوگا

استرا

خاویار بری

سوروگا

کلاسیک

آرایشی

و…

قیمت بسته های ۵۰ گرمی خاویار چند؟

همانطور که می دانید قیمت انواع خاویار ها در بسته بندی وزن های مختلف متغیر و با توجه به شرایط های حاکم هستند. خاویار ها در بسته بندی25، 50گرمی و تا چند کیلویی قابل عرضه هستند و هر کدام با توجه به نوع خاویار و کیفیت آن قیمت منحصر به فردی دارند.

انواع سایزی های قابل فروش خاویار

10 گرمی

15

20

30

50

100

نیم کیلویی

یک

و….

قیمت صادراتی هر کیلو خاویار به یورو

هر کیلو خاویار چند تومان است؟ شرکت های معتبر ایرانی که تولید کننده، فروشنده و صادرکننده ی خاویار در بین کشور های خارجی شناخته شده اند و با ارائه محصولات با کیفیت و درجه یک در بین متقاضیان محبوب واقع شده اند.می توانیم بگوییم ایران قیمت خوبی برای عرضه ی خاویار دارد ولی با توجه به شرایط عرضه به خارج از کشور قیمت ها افزایش می یابند. قیمت خرید خاویار در انواع مختلف در سال ۱۴۰۱ توسط فروشگاه های اینترنتی به شما عزیزان در نقاط مختلفی از سراسر کشور ایران ارائه خواهد شد.

صادرات خاویار به چه نحو است؟

برای صادر کردن محصولات خاویاری لازم به داشتن مجوزات رسمی از ارگان های مربوط است و همچنین مرکز فروش باید مورد تایید اداره شیلات باشد. نمایندگی معتبر رایبد خاویار که در شمال کشور عزیزمان ایران وجود دارد قادر است انواع متنوع را از خاویار با ارزش ایرانی را برای شما عزیزان در نقاط مختلفی از سراسر کشور ایران به تومان اعلام قیمت کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از سایت اینترنتی ما با برقراری تماس با ما اقدام کنید.

مراحل صادرات خاویار در ایران

برای صادر کردن خاویار ایرانی، شرکت های صادرکننده باید مراحل لازم را طی کند تا بتواند ارسال خاویار به خارج از کشور را انجام دهند. صادرات خاویار ایرانی چندین سال است که رونق زیادی دارد و بسیاری از کشور ها شیفته ی این مروارید سیاه ایرانی هستند.

مجوزات فروش داخلی و صادراتی خاویار

تمامی مدیریت مراکز های اینترنتی و حضوری برای فروش و صادرات باید مجوزات رسمی از ارگان های مربوط را داشته باشند تا بتوانند در بازار فروش و عرضه و صادرات فعالیت داشته باشند. این مجوزات در شروع فعالیت کاری با درخواست مدیریت نمایندگی صادر و مجوز فعالیت و صادرات به نمایندگی ها می شود.

نحوه ثبت سفارش خاویار برای عمده فروشی

برای ثبت سفارش خاویار به صورت عمده باید فرم خرید عمده را پر کنید و شرایط خریداری را تایید کنید.
شما می توانید برای کسب اطلاعات و پیدا کردن نزدیکترین نمایندگی حضوری از اینترنت کمک بگیرید تا تمامی اطلاعات مورد نیاز در خصوص ثبت سفارش عمده یا خرده را کسب کنید و یا از طریق برقراری تماس با مشاورین این کار را انجام بدهید.

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
آقای جباری
شماره تماس: 09120824255
شماره تماس: 09113846944
شماره تلفن ثابت: 02128426944
پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
سامانه پیامکی: 30004505004335

اگر می خواهید از آخرین و محبوب ترین مقالات ما ، قیمت انواع خاویار، ماهی خاویار و بچه ماهی خاویاری در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

مطلب پیشنهادی

قیمت ۵۰ گرم خاویار

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا امپریال صادراتی

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا امپریال صادراتی با توجه به شرایط پرورش و عرضه که …

دیدگاهتان را بنویسید