نمایندگی خاویار ایران

قیمت خاویار 30 گرمی

قیمت خاویار 30 گرمی و دیگر وزن های گرمی یا کیلویی با توجه به شرایط تولید و تهیه و یا کیفیت متفاوت دیده می شود. برای کسب اطلاعات از قیمت خاویار 30 گرمی روز می توانید به سایت های اینترنتی و یا با ارتباط تلفنی با فروشندگان مراجعه کنید. قیمت انواع خاویار بستگی به کیفیت و حجم آن دارد که قیمت آن در بازار و سال گذشته متفاوت بوده است. و شما برای آگاهی می توانید به سایت های معتبر بروید و از آخرین قیمت ها با خبر شوید.

مدل های گوناگون خاویار ایران

مراکز پخش و عرضه خاویار های با کیفیت در کشور ما روز به روز بیتشتر می شوند و همینطور مشتریان نیز رو به افزایش هستند. انواع خاویار های اصل و پرورشی ایران، بهترین طعم و فواید را دارند و درخواست افراد برای این خوراکی ارزشمند، هر روزه بیشتر می شود. به طور کلی ایران دارای انواع خاویار های پرورشی با کیفیت می باشد.

تفاوت انواع خاویارهای موجود در بازار

در بازار خرید خاویار می توانید انواع خاویار را با وزن های مختلف بیابید و خریداری کنید. برای مثال خاویار ها با وزن 30گرم، 50 گرم، 100 گرم در نمایندگی ها و سایت های فروش با تفاوت قیمت ها هستند. خاویار ها شامل انواع زیادی اند و هرکدام دارای :

  • خاصیت
  • طعم و مزه
  • بو و سایز دانه های منحصر به فردی هستند.

برای مثال خاویار های نوع بلوگا دارای ویتامین های بیشتری اند در صورتی که خاویار سوروگا بیشتر خاصیت های درمانی دارد. این تفاوت ها در لیست قیمت ها نیز تاثیر گذار هستند.

شباهت خاویارها با یکدیگر

خاویار های ایرانی علاوه بر تفاوت ها دارای شباهت هایی نیز هستند. برای مثال بیشتر خاویار ها را می توانید با سل یا تخم مرغ سرو کنید و یا تمام خاویار ها سرشار از مواد مغذی مورد نیاز بدن می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مطالب مفید موجود در مراکز های اینترنتی مطالعه کنید تا با این مروارید سیاه ایرانی بیشتر آشنا شوید.

قیمت انواع مختلف خاویارهای ۳۰ گرمی

 قیمت خاویار 30 گرمی چند است؟ خاویار ها قیمت ثابتی ندارند و با توجه به شرایط های حاکم از جمله طرز پرورش، روش استحصال خاویار و یا نگهداری قیمت گذاری می شوند. اکثر مصرف کنندهایی که برای امتحان میخواهند خاویار میل کنند، و اولین بارسان است، به صورت تست خاویار را در وزن 30 گرمی تهیه می کند. اما 90 درصد مشتری ها خاویار را 50 گرمی تهیه می کنند. برای خردی در هر وزن کافیست به سایت فروشگاه رجوع کنید. انواع خاویارهای ایرانی عبارتند از:

  • خاویار بلوگا
  • بری
  • خاویار الماس
  • آسترا
  • سوروگا
  • و…

چگونه خاویار ۳۰ گرمی بخریم؟

برای خرید خاویار با حجم کم می توانید هنگام ثبت سفارش اینترنتی و یا در خرید حضوری از دفاتر فروش، حین پر کردن فرم سفارش حجم دلخواه را نشانه گذاری کنید. شرکت های فروش انواع خاویار با بسته بندی متفاوت از نظر وزنی آماده عرضه به شما متقاضیان می باشد.

ارسال سریع خاویار به همراه آیس پک

مراکز های ایرانی سعی بر عرضه سر وقت و فوری را برای مشتریان دارند. ارسال محصولات با پک های یخی صورت می گیرد. اگر درون یونولیت خاویار قرار بگیرد روی آن یخ خشک می گذاریم تا در زمان ارسال دمای محصول تغییر نکند.

مشخصات انواع خاویار اصل ایرانی

خاویار های ایرانی پرورش یافته بر اساس الگوی زندگی خاویار ها در دریا تولید و رشد پیدا می کنند. به همین دلیل دارای خواص و کیفیت عالی نیز هستند. البته تمامی خاویار های ایرانی دارای مشخصاتی مثل: رنگ مرطوب، طعم و عطر عالی، قیمت واقعی هستند.

طعم خاویار اصل و تازه ایرانی

خاویار اصل ایرانی نباید حرارت ببیند تا کیفیت اصلی خود را حفظ کند. طعم خاویار نباید تلخ یا شور باشد بلکه خاویار دارای طعمی گردویی و لذت بخشی ست که خاطره ساز برای افراد می شود. خاویار نرخ هایش هر ساله در حال تغییر می باشد. با توجه به شرایط اقتصادی آنلاین کشور، قیمتهای خاویار یا کاهش می یابد و یا افزایش. امروزه خاویار در بین مردم محبوب است و با توجه به کیفیت و حجم گرمی آن قیمت متفاوتی دارد

نوع بسته بندی خاویار ۳۰ و ۵۰ گرمی

تمامی خاویار های سفارشی با هر مقدار وزنی که باشند، در بسته بندی های خاص و ویژه آماده ارسال می شوند. این امر باعث حفظ کیفیت و مرغوبیت انواع خاویار هاست تا با بهترین نحو به دست متقاضیان برسد تا آنها علاوه بر لذت بردن از کیفیت عالی از مرکز خرید نیز راضی باشند.

انواع وزن های بسته بندی خاویار

  • 15 گرم
  • 25
  • 50
  • 100
  • 125
  • و…

نحوه مصرف و سرو خاویار ۳۰ گرمی چگونه است؟

افراد مصرف کننده ی خاویار فکر می کنند خاویار را باید پخت ولی انواع خاویار را خام و سرد سرو کنید تا از طعم دل نشین و گردویی آن لذت ببرید. خاویار را اصلا نباید شست و بعد از خریداری و باز کردن درب بسته بندی می توانید خاویار را میل کنید. اگر خاویار شسته شود ممکن است طعم خود را از دست بدهد.

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
آقای جباری
شماره تماس: 09120824255
شماره تماس: 09113846944
شماره تلفن ثابت: 02128426944
پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
سامانه پیامکی: 30004505004335

اگر می خواهید از آخرین و محبوب ترین مقالات ما ، قیمت انواع خاویار، ماهی خاویار و بچه ماهی خاویاری در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

مطلب پیشنهادی

قیمت ۵۰ گرم خاویار

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا امپریال صادراتی

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا امپریال صادراتی با توجه به شرایط پرورش و عرضه که …

دیدگاهتان را بنویسید