نمایندگی خاویار ایران

خرید و فروش خاویار ایرانی

خرید و فروش خاویار ایرانی چگونه انجام می شود؟ برند رایبد خاویار بهترین نمایندگی جهت خرید خاویار های مد نظر شما است.  خرید محصولات خاویاری در بازرهای ایرانی و خارجی به صورت عمده انجام می شود. بعد از صید ماهی خاویار انها را به کارخانه های تولیدی می فرستند تا بعد از فرایندهای انجام شده روی محصول وارد بازار فروش کنند. این فرایندها در هر مرکزی متفاوت است و باعث تفاوت در بسته بندی محصولات می شود. (به ان برند تجاری می گویند.)
در کشور ایران برندهای معروفی وجود دارد که در بازار جهانی به شهرت رسیده است.

  • برند رابید خاویار
  • برند کالچر
  • برند میراث خاویار
  • برند دریا خاویار

خرید خاویار اصل در برند معتبر در بازارها به راحتی انجام می شود چون این برند در اغلب فروشگاه های این محصولات به فروش گذاشته است. 

انواع محصولات موجود در رایبد خاویار

رایبد خاویار به صورت عمده نیاز اکثر شهرهای ایران را تامین کرده است ، که به اشکال مختلف به دست خریداران می رسد. خاویار سه نوع کنجدی ، منجمدی ، دودی وجود دارد. جالب است بدانیدکه تالش نام یکی از شهرهای گیلان است که خاویار ان بسیار معروف است و این اسم برگرفته از کیفیت بالای این محصول است. 

ویژگی های خاویار با کیفیت رایبد خاویار

برخی از ویژگی های رایبد خاویار

  • تولید در وزن دلخواه برای خریدار
  • زیرشاخه ماهی بلوگا
  • نرخ قیمتی ارزان

خاویار را می توانید در بازار به صورت کلی و جزئی خریداری کنیم.  رایبد خاویار را می توان از بازار ماهی فروشان یا در مراکز فروش خاویار به صورت اینترنتی خریداری کرد. با قیمتی ارزان در اختیار خریداران قرار داده می شود. 

بازار خرید  خاویار در کشور

خرید و فروش خاویار ایرانی چگونه انجام می شود؟ خرید محصولات  در بازار استان های گیلان و مازندران است که به شهرهای دیگر ارسال می شود. خاویار تالش در بسته بندی ۱۰ گرمی ، ۲۰ گرمی ، ۵۰ گرمی ،۱۰۰ و ۲۰۰ گرمی و… بسته بندی می شود و باتوجه به بسته بندی ها قیمت ها هم متفاوت می شود.

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
آقای جباری
شماره تماس: 09120824255
شماره تماس: 09113846944
شماره تلفن ثابت: 02128426944
پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
سامانه پیامکی: 30004505004335

اگر می خواهید از آخرین و محبوب ترین مقالات ما ، قیمت انواع خاویار، ماهی خاویار و بچه ماهی خاویاری در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

مطلب پیشنهادی

قیمت ۵۰ گرم خاویار

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا امپریال صادراتی

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا امپریال صادراتی با توجه به شرایط پرورش و عرضه که …

دیدگاهتان را بنویسید