نمایندگی خاویار ایران

قیمت هر کیلو خاویار در تهران چند است؟

قیمت هر کیلو خاویار در تهران چند است؟ خاویار ایران بسته به نوع خاویار و آن اندازه ای که دارد می تواند قیمت متفاوتی داشته باشد. هر کیلو خاویار به سبب نوع آن ماهی خاویاری که از آن تولید می شود و ویژگی که دارا می باشد می تواند متغییر باشد. در سال های اخیر به دلیل تورومات اقتصادی قیمت خاویار به یکباره افزایش پیدا کرد. برای اطلاع دقیق از قیمتهای هر کیلو از خاویارها با مشاورین فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

تولید عمده 4 رقم اصلی خاویار ایرانی

تخم بارور نشده انواع ماهی های خاویاری را در ایران خاویار می نامند. پس از انقراض نسل ماهی های خاویاری و از بین رفتن خاویارهای دریایی خاویارهای متعددی امروزه به صورت پرورشی در ایران تولید می شود. از بین همه انواع خاویارهایی که در ایران تولید می شود ۴ نمونه اصلی وجود دارد که به صورت عمده و وزن بالا در ایران در حال تولید است و این خاویارها جز نمونه های اصلی هستند که در ایران تولید و مصرف می شوند. 4 نمونه خاویار معروفی که در کشور ایران تولید می شود عبارتند از:

بلوگا
آسترا
سوروگا
بری

برند خاویار ایران کدام نوع است؟

خاویار ایران یکی از برند های اصلی خاویاری است که در کل جهان شناخته شده است. از مهم ترین برندهایی که به تولید خاویار در ایران مشغول است رایبد خاویار است، رایبد خاویار از انواع برندهایی است که بهترین نمونه خاویارهای باکیفیت تولید شده در ایران را با یک قیمت مناسب در کل جهان در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. از باسابقه ترین شرکت هایی که چندین سال است در ایران ارائه دهنده انواع خاویار با یک کیفیت بالا می باشد جاوید تجارت کاسپین است که دارای برند معتبری به اسم رایبد خاویار می باشد.

قیمت هر کیلو خاویار در تهران

تهران کلانشهری است که دارای جمعیت زیادی می باشد و تقاضا برای خرید در این کلانشهر بالا می باشد. برای خرید خاویار اولین سوالی که برای هر فد پیش می آید این است که قیمتش برای هر کیلو چند است؟ نوع خاویاری و وزنی که هر فرد برای خرید انواع خاویار سفارش می دهد قیمت خاویار می تواند متفاوت باشد. برای استعلام قیمت خاویار در تهران می توانید با شماره مشاورینی که در این سایت می بینید تماس حاصل فرمایید.

قیمت بسته های 50 و 100 گرمی چند است؟

خاویار پس از استحصال می تواند در پک های اورجینال و ریپک شده قرار می گیرد تا به فروش برسد. ریپک خاویار یعنی قرار دادن خاویار در بسته های 50 و 100 گرمی. قیمت خاویار 50 گرمی و 100 گرمی در ایران برای فروش چند است؟ خاویار در وزن های کوچک معمولا گرانتر است چون هرینه های مختلفی برای ریپک این خاویارها میشود تا در این وزن ها قرار گرفته و وارد بازار شوند. قیمت بین وزن 50 تا 100 گرم خاویار چیزی در حدود 2 میلیونو سیصد تا 4 میلیونو شصد متغییر می باشد.

خرید خاویار به صورت عمده (بسته بندی اورجینال)

خاویار در ایران معمولا با وزن های خرده و عمده به فروش می رسند. وزن های خاویار عمده بین دو و یک کیلو می باشد که بسته های موجود برای این خاویارها را اورجینال می نامند. قیمت خاویار در این بسته ها مناسب تر از بقیه وزن ها می باشد و معمولا مناسب تر هستند. برای خرید عمده خاویار می توانید به سایت رایبد خاویار مراجعه نمایید و یا با شماره ای که در این صفحه می بینید تماس حاصل فرمایید.

در تهران از کجا یک کیلو خاویار بخریم؟

تهران یکی از شهرهای بزرگی است که امروزه خرید خاویار در آن بسیار آسان می باشد. یک کیلو از انواع وزن هایی است که خاویار می تواند در تهران خرید و فروش شود. رایبد خاویار یکی از مراکز بزرگ برای خرید خاویار در تهران است و برای خرید بهتر است به سایت مجموعه رایبد خاویار مراجعه نمایید تا خاویار با هر وزنی که می خواهید خرید کنید را به صورت کاملا آسان خرید کنید و درب آدرسی که می دهید می توانید تحویل بگیرید.

نحوه ارسال خاویار در پک عایق + یخ کمپرسی

یکی از انواع مواد غذایی که این روزها در ایران تولید می شود خاویار است. اگر خاویار از دمای یخچال خارج شود و گرم شود خراب می شود. از انواع ماده غذایی که باید در سرما قرار گیرد خاویار است. برای ارسال خاویار باید حتما از پک های عایقی استفاده کرد که حاوی یخ باشد تا خاویار در طول مسیر خراب نشود و سالم به دست مشتری برسد.

ماندگاری خاویار در قوطی اورجینال و ریپک 50 گرمی

همانطور که در بالای این متن گفته شد خاویار به دو صورت اورجینال و ریپک برای فروش وارد بازار می شود. آیا مدت ماندگاری به نوع وزن خاویار بستگی دارد؟ بله اگر خاویار در پک های اورجینال باشد تا نه ماه ماندگاری دارد و خراب نمی شود ولی اگر همان خاویار ریپک شود و به صورت 50 گرمی شود برای هر شیشه یا قوطی 50 گرمی تا سه ماه مدت ماندگاری دارد و پس از گذشت این زمان ممکن است خراب شود.

انواع وزن های خاویار برای سفارش عمده

نیم کیلویی
یک کیلویی
دو کیلویی
و…..

وزن های خرده برای سفارش خرید خاویار

25 گرمی
50 گرمی
100 گرمی
125 گرمی
250 گرمی
و…

آیا یخچال خانگی برای نگهداری خاویار مناسب است؟

یکی از سوال هایی است که همیشه از مشاورین مجموعه رایبد خاویار پرسیده می شود. اگر خاویار را برای مصرف و به مقدار کم خرید می کنید بله می توانید در یخچال منزل خود نگه داری نمایید. نگهداری خاویار در یخچال منزل هیچ مشکلی ندارد و برای بهتر ماندن خاویار خود می توانید آن را در جا میوه ای یخچال خود و با یک قالب یخ نگهداری کنید تا خیالتان از بابت خراب نشدن خاویار خود راحت باشد.

خاویار اصل و 5 مورد از ویژگی های آن

با وجود خاویارهای تقلبی در بازار ایران بسیاری از افراد برای خرید خاویار مردد هستند. برای شناسایی خاویار که اصل هستند یا تقلبی باید به ویژگی که خاویار اصل دارد بسیار دقت نمایید. از لحاظ بسته بندی خاویار باید حتما به این مورد دقت کنیم که این خاویار باید پلمپ باشد و بر روی بسته های آن اسم خاویار ایران درج شود. هر خاویار اصل شامل ۵ ویژگی است و آن ویژگی ها عبارتند از:

کد دامپزشکی
تاریخ تولید و انقضا
محل تولید خاویار
نوع خاویارشرایط
شرایط نگهداری خاویار
و…….

از کجا خاویار تقلبی را تشخیص دهیم؟

یکی از نمونه خاویارهایی که امروزه در بازارهای ایران مورد خرید و فروش قرار گرفته است خاویار تقلبی می باشد. بسیاری از افراد برای بد نام کردن نام خاویار ایران انواع خاویارهای تقلبی وارد بازار کرده اند و این خاویارها را با یک قیمت پایین به مردم عرضه می نمایند. مشخصات مختلفی برای شناسایی خاویار تقلبی وجود دارد و آن مشخصات عبارتند از:

تاریخ انقضا یک ساله دارند و یا اصلا درج نشده

فاقد کد دامپزشکی هستند

سایز متغیر دارد دانه ها

رنگ مشکی و براق دارند

شکل گرد و اشکال گوناگون در دانه ها مشخص است

و…

شرایط خرید هر کیلو خاویار از شرکت رایبد خاویار

برای خرید خاویار از مجموعه فروشگاهی رایبد خاویار هیچ شرایط خاص وجود ندارد و خرید خاویار از این مجموعه برای همه افراد بسیار راحت است. همه افراد می توانند با ورد به سایت این مجموعه یا مراجعه به نمایندگی که دارد خرید خاویار را انجام دهند. تمامی افراد برای خرید های عمده ای هم که دارند می توانند به دفتر مرکزی این مجموعه در شمال کشور مراجعه نمایند و ثبت سفارش خود را انجام دهند.

مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی رایبد خاویار

  • صرف کمترین زمان برای انتخاب و خرید
  • تنوع در انتخاب خاویار
  • بررسی و مقایسه قیمت و کیفیت
  • تحویل درب منزل یا محل کار
  • پرداخت درب منزل (در بعضی شهرها)
  • پرداخت آنلاین
  • در دسترس بودن برا هر منطقه
  • و…

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
آقای جباری
شماره تماس: 09120824255
شماره تماس: 09113846944
شماره تلفن ثابت: 02128426944
پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
سامانه پیامکی: 30004505004335

اگر می خواهید از آخرین و محبوب ترین مقالات ما ، قیمت انواع خاویار، ماهی خاویار و بچه ماهی خاویاری در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

مطلب پیشنهادی

نمایندگی فروش عمده خاویار سیاه با قیمت ارزان

قیمت خاویار در اردیبهشت ۱۴۰۲ | خاویار بلوگا ایرانی

قیمت خاویار در اردیبهشت ۱۴۰۲ بر اساس روندی نرخ گذاری جدید شده است. به طور …

دیدگاهتان را بنویسید