نمایندگی خاویار ایران

خرید خاویار صادراتی در کشور چگونه انجام می شود؟

خرید خاویار صادراتی در کشور چگونه انجام می شود؟ برای صادر کردن خاویار نیاز به انجام چه کارهایی است؟ از طریق کدام فروشگاه خاویار صادر می گررد؟ صرف چند روز محصول ثبت شده به دست مشتری می رسد؟ هنگام خرید انواع ماهیان خاویاری از نمایندگی ها انها وظیفه دارند که به سوالات متداول مشتریان پاسخ دهند و کارهای صادرات را نیز انجام دهند.

خاویار بلوگا صادراتی

خاویار بلوگا صادراتی ایران، از سال های گذشته تا به الان از نظر رتبه اول های رتبه ها را میان گونه های دیگر خاویاری به جهت صادرات محصولات، را در خود قرار داده است. رنگ خاویار بلوگا یکدست و تیره می باشد. ماهیان خاویاری که شکل هایشان نیز یک دست می باشد اصل هستند و به صورت کروی شکل هستند. اما بر عکس ماهیان خاویاری که متنوعی باشد اشکال چند وجهی دارند. برای خرید خاویار اصل در هر کجای کشور که می باشید می توانید برند رایبد را انتخاب کنید و بهترین های خرید خود را در ایران و خارج از ایران تجربه نمایید.

قیمت خاویار صادراتی

قیمت خاویار صادراتی در کشور چقدر است؟ قیمت خاویار های صادراتی ایران همانطور که الان باید بدانیم، این است که خاویار صادراتی و خاویارهای خاویارهای داخلی به دلیل اینکه از یک نوع گونه نمی باشند قیمت هایشان میان یکدیگر متفاوت است. برای مثال خاویار بلوگا که از مهم ترین و با ارزش ترین ماهیان خاویاری محسوب می شود به بیان است بیشتر از نرخ دیگر گونه های خاویاری است و دارای بهترین کیفیت نیز می باشد. ایران به دلیل اینکه دارای گونه های بسیار زیاد خاویاری می‌باشد نمایندگی های زیادی نیز دارد.

قیمت خاویار بلوگا

قیمت خاویار بلوگا چند است؟ خاویار بلوگا و یا امپریال بلوگا، به دلیل اینکه دانه های بسیار درشتی را نسبت به دیگر گونه‌های ماهیان خاویاری دارد قیمت بیشتر از گونه های دیگر خاویاری می باشد. در سال‌های اخیر به دلیل اینکه مزارهای تولید خاویار های پرورشی موجود نبود و به دلیل بی رویه ماهیان خاویاری این محصولات کمیاب با ارزش ایرانی رو به انقراض بودند و برای همین قیمتشان بیشتر از قیمت های امروزه ماهیان خاویاری بوده است. برای خرید ماهیان خاویاری در قیمت های بسیار مناسب می توانید برند مجموعه تولیدی رایگان را انتخاب کنید.

نمایندگی های خاویاری

رایبد خاویار

خاویار ایران

خاویار کاچر

خاویار میراث

و…

قیمت هر کیلو خاویار صادراتی

قیمت هر کیلو خاویار صادراتی را باید از برندهای معتبر بخواهید. خاویار انواع مختلفی دارد که شامل 27 گونه ماهی است و 6 نوع آن در دریای خزر زیست می کنند. گوشت ماهی خاویار هم مثل سایر ماهی هاست. اما آنچه موجب متمایز شدن این ماهی از انواع دیگر می شود، تخم آنهاست که به مروارید سیاه نیز مشهور است. رایبد خاویار تنها نمایندگی رسمی در ایران بین تمامی مشتریان است.

از کجا خاویار صادراتی بخریم

از کجا خاویار صادراتی بخریم؟ برای تهیه و خرید در کمترین قیمت ها به دلیل بی واسطه بودن این نمایندگی به سایت فروشگاه رایبد خاویار مراجعه نمایید. کشور ایران دارای مهم ترین گونه های مهم خاویار صادراتی در خود است که خاویارهای ان بومی دریای خزر در داخل کشور هستند. از نحوه سرور خاویار می توان به قرار دان آن بر روی سیب زمینی کباب شده همراه با سبزی خرده شده یا تخم مرغ، یا بر تارتلت ها (تارت کوچک) که در ظرف مناسب قرار می گیرد اشاره نمود.

خاویار اصل صادراتی

خاویار اصل صادراتی در ایران موجود می باشد، درون نمایندگی رایبد خاویار به جهت عرضه در میان کشورهای خارجی. خرید خاویار ارزان برای فروش داخلی را به راحتی تنها با مراجعه به رایبد خاویار میتوانید تهیه نمایید. برای سرو خاویار، انواع سوپ های سرد و یا گرم یا برخی از غذاها را می توان با خاویار تزئین کرد. با اضافه کردن یک قاشق خامه ترش روی آنها و قرار دادن دانه های خاویار روی خامه ترش تزئین می گردند.

خواص خاویار

دوری از ویروس ها

درمان کم خونی

درمان فقر اهن

درمان کبد چرب و…

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
آقای جباری
شماره تماس: 09120824255
شماره تماس: 09113846944
شماره تلفن ثابت: 02128426944
پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
سامانه پیامکی: 30004505004335

اگر می خواهید از آخرین و محبوب ترین مقالات ما ، قیمت انواع خاویار، ماهی خاویار و بچه ماهی خاویاری در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

مطلب پیشنهادی

قیمت ۵۰ گرم خاویار

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا امپریال صادراتی

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا امپریال صادراتی با توجه به شرایط پرورش و عرضه که …

دیدگاهتان را بنویسید