نمایندگی خاویار ایران

بهترین خاویار مربوط به کدام ماهی است؟

بهترین خاویار موجود در ایران مرتیط به کدام ماهی است؟ جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید به فروشگاه رجوع کنید. بهترین خاویار موجود در ایران که از گونه های با ارزش خاویار سیاه می باشد، بلوگا است. این خاویار با کیفیت از فیل ماهی بدست می آید. فیل ماهی نیز از بزرگترین گونه های موجود ماهی خاویاری در ایران  و دریای خزر می باشد که خاویارهایش بر اساس سایز تقسیم بندی شده اند.

بهترین خاویار تولید شده در ایران

بهترین خاویار مربوط به کدام ماهی است؟ خاویارهای ایرانی همگی جزو ارزشمندترین محصولات خاویاری سیاه می باشند.

اما گونه ای که از جهت طمع مو مزه، کیفیت و…. در رتبه اول قرار دارد و از جهت صادرات نیز حرف اول را می زند، خاویار بلوگا می باشد. خاویار بلوگا انواع مختلفی دارد که هر کدام از جهت سایزبندی نام های مختلفی دارند.

بهترین خاویار مربوط به کدام ماهی است؟

معروفترین خاویار در جهان کدام است؟

معروفترین خاویار در جهان، خاویار ایرانی است. خاویارهای ایرانی یا همان محصولات خاویاری سیاه جزو بهترین خاویار از جهت صادرات می باشد.

به صورت کلی همه خاویارهای ایرانی را مرواریدهای سیاه جهان می نامند. این محصولات به انواع مختلفی تقسیم می شوند. هر کدام از گونه ها نیز از جهت کیفیت، طعم و مزه با دیگر گونه های خاویاری یکسان نمی باشند.

تنها شباهت میان تمام خاویارهای این است که دارای یک نوع خاصیت هستند.  

خاویار فیل ماهی و انواعش

همانطور که می دانید فیل ماهی از بزرگ ترین گونه های ماهیان  خاویاری موجود در ایران می باشد. زیستگاه اصلی این خاویار دریای بسیار بزرگ و پهناور خزر است.

خاویارهای فیل ماهی را بلوگا می نامند که بلوگا از جهت دانه های ریزو  درشتی که دارد و سایز هایشان مختلف ایت، تقسیم شده اند.

جهت اقدام به تهیه این نوع خاویارها در کیفیت های عالی می توانید به سایت فروشگاه رایبد خاویار مراجعه نمایید.

انواع خاویارهای فیل ماهی عبارتند از:

بلوگا رویال

امپریال

الماس

و…

خاویار فیل ماهی رنگ طلایی است!!!

خاویارهای طلایی فیل ماهی به رنگ تقریبی خاکستری می باشد. در بسیاری از نقاط کشور، خاویار های بلوگا را به نام خاویار طلایی می شناسند. این خاویار از فیل ماهی به صورت کاملا ارگانیک و بهداشتی از طریق مزارع های بزرگ پرورشی ماهیان خاویاری استحصال می گردد.

ایران دارای بهترین و بزرگترین برندهای فروش و صادرات ماهیان خاویاری می باشد.

بهترین خاویار مربوط به کدام ماهی است؟

خاصیت مصرفی انواع خاویار فیل ماهی

به طور کلی نه تنها خاویار فیل ماهی که نام آن بلوگا است، بلکه از دیگر گونه های خاویاری موجود در ایران، همه محصولات دارای خاصیت ها و ارزش های غذایی یکسانی می باشند.

مصرف و شیوه خوردن خاویار هر کدام به سلیقه مصرف کننده ها مربوط می باشد. بسیاری از مصرف کننده ها دوست دارند خاویار را به صورتخام و سرد میل کنند و یا بسیاری دیگر باید به همراه چاشنی های مختلف خاویار را مصرف کنند.

از انواع خاصیت خاویار عبارتند از:

افزایش سلامتی بدن

کنترل فشار خون

از بین بردن چربی بدن

درمان افسردگی

و….

نحوه سفارش خاویار در ایران

نحوه سفارش خاویار ایرانی در هر کدام از نمایندگی و شرکت های تولیدی متفاوت است. برند رایبد خاویار می تواند پس از ثبت سفارش، محصول شما را در بهترین بسته بندی ها و یخ های خشک ژله ای که داخل یونولیت قرار می گیرد، درب منزل به شما تحویل دهد.

همچنین نحوه پرداخت درب منزل برای شما را فراهم کرده است نمایندگی رایبد خاویار. در کمترین زمان می توانید محصول خود را درب منزل خود تحویل بگیرید.

خرید بهترین نوع خاویار در ایران

بهترین خاویار مربوط به کدام ماهی است؟ خرید بهترین نوع خاویار در ایران را می توانید به صورت آنلاین و یا حضوری از طریق مراجعه به نمایندگی و شرکت بزرگ رایبد خاویار انجام نمایید. رایبد خاویار جزو بهترین نمایندگی های معتبر در سطح کشور و جهان است، زیرا می تواند محصولات خود را با توجه به داشتن مجوزهای صادراتی میان کشورهای خارجی عرضه کند. برای دریافت لیست قیمت تمام محصولات موجود می توانید به سایت فروشگاه مراجعه نمایید.

بهترین خاویار مربوط به کدام ماهی است؟

قیمت انواع بهترین خاویار ایرانی

قیمت انواع بهترین خاویار ایرانی را می توانید برای دریافت به سایت فروشگاه رایبد خاویار مراجعه کنید و سپس لیست قیمت محصولات را دریافت نمایید. از آنجا که خاویار در بسته بندی های مختلف قرار می گیرند و وزن هایشان متفاوت می باشد، قیمت میان آنها نیز فرق می کند.

جدید ترین لیست های قیمت محصولات که از وزن های 25 گرمی شروع می شوند، در رایبد خاویار موجود می باشد.

انواع وزن های خاویاری:

25 گرمی

30 گرمی

50 گرمی

100 گرمی

125 گرمی

صادرات بهترین نوع خاویار تولیدی ایران

صادرات بهترین خاویارها از طریق شرکت رایبد خاویار در وزن های زیاد برای مصرف کننده ها و شرکت های خارجی به جهت همکاری با نمایندگی های خارج از کشور انجام می شود. از آنجا که خاویارهای ایرانی زیستگاه اصلیشان دریای خزر است و خاویار سیاه را در کشور خارجی نمی توان تهیه کرد، این محصولات از طریق نمایندگی ها برای مصرف کننده صادر می شود.

بهترین خاویار مربوط به کدام ماهی است؟

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
آقای جباری
شماره تماس: 09120824255
شماره تماس: 09113846944
شماره تلفن ثابت: 02128426944
پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
سامانه پیامکی: 30004505004335

اگر می خواهید از آخرین و محبوب ترین مقالات ما ، قیمت انواع خاویار، ماهی خاویار و بچه ماهی خاویاری در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

مطلب پیشنهادی

قیمت خاویار 50 گرمی

قیمت خاویار ۵۰ گرمی اصل در نمایندگی

قیمت خاویار 50 گرمی اصل را در نمایندگی های مجاز می توانید جویا شوید. خاویارها …