نمایندگی خاویار ایران
نمایندگی فروش عمده خاویار سیاه با قیمت ارزان

نمایندگی فروش عمده خاویار سیاه با قیمت ارزان

خاویار سیاه یکی از انواع خاویار های موجود در یاران است که برای فروش آن نمایندگی فروش در سر تا سر کشور وجود دارد و این نمایندگی های فروش خاویار سیاه را به صورت عمده و با قیمتی ارزان و مناسب به فروش می رسانند.

تجارت خاویار

خاویار یکی از غذاهای لوکس از زمان قدیم تا به امروز بوده است. در زمان قدیم خاویار یکی از غذاهای لوکس پادشاهان بود، امروزه خاویار یکی از غذاهای لوکس افراد ثروتمند است خاویار ها یکی از بهترین غذا های لوکس در سراسر جهان است و این خوراکی گران و ارزشمند به دلیل وجود امگا۳ در دل آن از بیماری های بسیاری چون:

  • فشار خون
  •  بیماری ها و حملات قلبی
  • مشکلات روحی روانی
  • درمان افسردگی
  • ترمیم و باز سازی پوست
  • ترمیم بافت های آسیب دیده بدن

جلوگیری می کند و برخی از بیماری ها را درمان می کند.

نمایندگی فروش عمده خاویار سیاه با قیمت ارزان

خرید و فروش خاویار سیاه

تخم ماهی خاویار در دو رنگ سرخ و سیاه در بازار موجود هستند که قیمتی بیشتر از خاویار سرخ دارد ولی مزه ی بهتری نسبت به خاویار های سرخ دارد.
خاویار های سیاه در ایران بیشتر رشد می کنند و با ذائقه ایرانی بیشتر نزدیک است.
محصول خاویار سرخ مزه ای شور تر و قوی تر نسبت به خاویار های سیاه را داراست.
خاویار های سرخ بیشتر در کشورهای اروپایی و غربی رواج دارد.
در ایران خاویار های سیاه بیشتر یافت می شوند و خریدار و مشتری به راحتی می توانند آن ها را پیدا و خریداری کنند.

نمایندگی های فروش خاویار سیاه

در ایران نمایندگی های فروش در سراسر کشور وجود دارند که کار آن ها ارائه بهترین و با کیفیت ترین خاویار های موجود است.
نمایندگی های فروش خاویار، خاویار ها را به صورت عمده به فروش می گذارند. و خریداران بسیاری هستند که خاویار ها به صورت عمده خریداری کرده و برای خود تجارت های جداگانه راه می اندازند.
نمایندگی های مجاز فروش خاویار سیاه در ایران، خاویار های سیاه را به خارج از کشور هم صادر می کنند.
خاویار های ایران در سراسر جهان به اصل بودن و مرغوب بودن معروف هستند، و کشورهای بسیاری خواستار خرید خاویار های سیاه از ایران هستند.

نمایندگی فروش عمده خاویار سیاه با قیمت ارزان

مرکز خرید خاویار کجاست؟

اصلی ترین مرکز خرید رایبد خاویار در ایران واقع در استان گیلان می باشد که شما می توانید به صورت حضوری در روز های کاری و ساعات اداری، پس از انچام هماهنگی های لازم تشریف برده و خرید خاویار مورد نظر خود را انجام دهید.

اما به صورت کلی در ایران این شرکت دارای نمایندگی های بسیار زیادی است که در هر کجا می توانید با مراجعه به نزدیک ترین نمایندگی موجود در شهر خود، تازه ترین خاویارها را تهیه کنید.

لیست نمایندگی رسمی خاویار در استان ها

نمایندگی فروش عمده خاویار کجاست؟ در استان های بزرگ واقع در تهران، گیلان، اصفهان، تبریز، همدان و …. نمایندگی های بسیاری از رایبد خاویار وجود دارد که مصرف کننده ها می توانند به این فروشگاه ها برای خرید خاویارهای مورد نظر خود مراجعه کنند.

برای دریافت لیست این نمایندگی ها و آدرس دقیق آنها می توانید به سایت فروشگاه رایبد خاویار مراجعه کنید  وبا از مدیر بازرگانی و مشاورهای این مجموعه نیز می توانید دریافت نمایید.

چگونه به طور مستقیم از شرکت خاویار بخریم؟

شما می توانید اول از همه به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید. همچنین به صورت مستقیم می توانید با  تماس گرفتن به شرکت و مشاورهای موجود در مجموعه خرید محصول های خود را به صورت مستقیم از نمایندگی انجام نمایید.

بهترین و درجه یک ترین محصولات خاویاری موجود در ایران واقع در این شرکت بزرگ می باشد که با بهترین بسته بندی ها راهی بازار خاویارها می شوند.

انواع خاویارهای رایبد خاویار عبارتند از:

  • بری
  • بلوگا
  • استرا
  • سوروگا
  • امپریال تاپ
  • بلوگا رویال
  • و…

نمایندگی فروش عمده خاویار سیاه با قیمت ارزان

شرایط ارسال خاویار و اهمیت حفظ زنجیره سرمایی

نحوه بسته بندی خاویارها در این شرکت تولیدی بسیار عالی است و طوری بسته بندی می شوند محصولات و دربشان پلمپ می شود که خاویار آسیب نبیند و ظاهر بسیار شیک داشته باشند

در حین ارسال نیر محصولات داخل یونولیت قرار میگیرند. سپس بر روی محصولات خاویاری یخ های خشک یا ژله ای قرار میگیرند تا سرمای مورد نظر محصول خریداری شده شما تا درب منزلتان حفظ گردد.

مشخصات خاویار سیاه درجه یک ایرانی چیست؟

خاویارهای سیاه یکی از بهترین محصولات خاویاری درجه یک در ایران هستند که به تمام جهان سالانه از طریق نمایندگی های کشور ما در چندین تن وزن، صادر می شوند.

این خاویارها تنها محصولات اصیل هستند که در ایران موجود اند، چرا که زیستگاه خاویار سیاه دریای خزر کشور خودمان است. محصولات از جهت کیفیت در جایگاه اول قرار دارند.

خاویار را با چی بخوریم؟

خاویار را شما می توانید در تمام وعده های غذایی خود مصرف کنید. اما زمانی که شما باید خاصیت خاویار ها را دریافت کنید بهتر است که محصول را به صورت خام و سرد میل کنید.

اگر میل کردن خاویار در وعده غذایی صبحانه سما باشد بسیار عالی است، زیرا بهترین خاصیت ها را دارد و تمام انرژی روزانه شما ذخیره می شود.

روش مصرف خاویار عبارتند از:

  1. پاستا
  2. خامه ترش
  3. لیمو تازه
  4. سبزیجات
  5. ادویه ها و طعم دهنده ها
  6. و…

نمایندگی فروش عمده خاویار سیاه با قیمت ارزان

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
آقای جباری
شماره تماس: 09120824255
شماره تماس: 09113846944
شماره تلفن ثابت: 02128426944
پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
سامانه پیامکی: 30004505004335

اگر می خواهید از آخرین و محبوب ترین مقالات ما ، قیمت انواع خاویار، ماهی خاویار و بچه ماهی خاویاری در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

مطلب پیشنهادی

قیمت ۵۰ گرم خاویار

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا امپریال صادراتی

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا امپریال صادراتی با توجه به شرایط پرورش و عرضه که …

دیدگاهتان را بنویسید