نمایندگی خاویار ایران

فروش آنلاین و ارزان ماهی خاویار طلایی

تاس ماهی روس یا چالباش یکی از انواع مختلف از ماهی خاویار است و بسیاری از افراد محلی نام خاویار طلایی را به ماهی چالباش (روس) داده اند. ماهی های روس و چالباش به صورت انلاین به صورت ارزان به فروش می رسد.

ماهی خاویار

فروش ماهی طلایی

تاس ماهی روس و یا نام دیگرش که چالباش است را می توان در تمامی سطح دریای خزر به راحتی یافت و صید کرد، به تاس ماهی روش(چالباش) ماهی طلایی نیز گفته می شود این ماهی خاویار را با نام آسترا نیز می شناسند این نوع ماهی ها به دلیل رنگ روشنشان به نام ماهی طلایی شناخته می شود.
پیدا کردن ماهی استرا در سطح بازار بسیار سخت است به دلیل نایاب و ارزشمند بون آن. در زمان تهیه ی ماهی های روس و یا آسترا باید بسیار دقت کرد زیرا به دلیل نایاب بودن آن بسیاری از افراد سودجو تخم ماهی قزل آلا را به عنوان خاویار طلایی می فروشند و از این کار سود بسیار زیاد و هنگفتی به دست می آورند.
خاویار اصل قیمتی ده برابر تخم ماهی قزل آلا دارد پس بنابراین وقتی می خواهد آن را تهیه کنید بسیار دقت کنید. تخم ماهی قزل آلا بسیار مقوی است ولی از نظر ارزش به پای خاویار طلایی نمی رسد.
خاویار طلایی طعم بسیار لذیذی دارد و به همین دلیل مشهور شده است. خاویار طلایی از طیف زرد طلایی تا قهوه ای تیره موجود است و پرورش این ماهی خاویار ارزشمند در محیط های متفاوت بین ۸ تا ۱۰ سال طول می کشد. اگر این ماهی خاویار طلایی به طور عالی و ایده آل تولید و پرورش داده شود طعم گردو ی تازه به خود می گیرد.
نوع بسیار روشن ماهی آسترا یا تاس ماهی روسی را به عنوان ماهی طلایی می شناسند و بسیار کمیاب است.

ماهی خاویار

خرید خاویار

خاویار یکی از غذاهای مقوی در سطح جهان است و از بیماری های بسیاری چون:

  • بیماری قلبی
  • بیماری های عروقی
  •  افسردگی

جلو گیری می کند.

ماهی خاویار

فروش انلاین و ارزان ماهی خاویار

همینطور که از قبل گفته شد شاید اگر در سطح بازار به دنبال خاویار طلایی بگردید
ممکن است تخم ماهی قزل الا را به عنوان خاویار طلایی به شما بفروشند، اگر
نمی خواهید در زمان خرید این خاویار به سر شما کلاه برود به راحتی می توانید خاویار طلایی اصل را به صورت انلاین و اینترنتی و با قیمتی منصفانه و ارزان تهیه و خریداری کنید.

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
آقای جباری
شماره تماس: 09120824255
شماره تماس: 09113846944
شماره تلفن ثابت: 02128426944
پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
سامانه پیامکی: 30004505004335

اگر می خواهید از آخرین و محبوب ترین مقالات ما ، قیمت انواع خاویار، ماهی خاویار و بچه ماهی خاویاری در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

مطلب پیشنهادی

نمایندگی فروش خاویار طلایی

نمایندگی فروش خاویار طلایی | خاویار اصل ایرانی

نمایندگی فروش خاویار طلایی در ایران ارائه دهنده انواع خاویار اصل باکیفیت می باشد. یکی …

دیدگاهتان را بنویسید