نمایندگی خاویار ایران
قیمت هر کیلو خاویار ایرانی

صادرات خاویار اصل پرورشی از ایران

صادرات خاویار اصل پرورشی از ایران به چند روش انجام می شود؟ برای صادرات باید از چه قوانینی در زمینه خرید پیروی کرد؟ خاویار چه مقدار خاصیتی دارد؟ ماهیان خاویاری چه ویژگی هایی دارند؟ مهم ترین گونه های موجود در ایران چه نام دارد؟ برای اینکه خاویار اصل بخواهیم تهیه کنیم کدام برند مناسب می باشد؟

شرایط صادرات خاویار از ایران

شرایط صادرات خاویار اصل پرورشی از ایران چیست؟ از ایران محصول خاویار نمی تواند به دست خود فرد صادر شود اما میتواند به همراه فرد از ایران خارج گردد. خاویار باید برای صادرات برای افرادی که در کشورهای مختلف حضور دارند، از طریق نمایندگی ها اقدام گردد برای صدور.  شرکت های می توانند محصولات ماهیان خاویاری را به صورت کیلویی و گرامی عرضه کنند که دارای مجوزهای صدور خاویار باشند.  کشور بزرگ و پهناور ایران به صورت کلی به عنوان بزرگترین تولید کننده قدیمی در حوزه خاویار شناخته شده است و به همین دلیل محصولات همگی به اندازه عرضه در داخل کشور، صادر نیز می شوند.

صادرات و نحوه خرید خاویار از شیلات

صادرات و نحوه خرید خاویار از شیلات به چه صورت انجام می شود؟ صادرات ماهیان خاویاری را نمایندگی و مجموعه تولیدی بسیار بزرگ رایبد خاویار می تواند برای شما در بهترین کیفیت های باب میل شما و به همراه مناسب ترین بسته بندی ها و همچنین کیفیت های طبیعی و اصل تولیدی، صادر نمایید.   خاویار های اس به کاهش فشار خون کمک بسیاری می‌کند چراکه پتاسیم موجود در خاویار برای کاهش فشار خون توصیه می شود به همین دلیل است که این خوراکی در بین مبتلایان به فشارخون توسعه بسیاری می‌شود.

شرکت های صادر کننده خاویار صادراتی

شرکت های صادر کننده خاویار صادراتی در ایران بسیار نمی باشند و همه انگشت شمارند، چرا که برای صادرات باید طی مراحل های مختلفی، از جمله تاید سازمان شیلات بر اساس کیفیت های اصل محصول ها، باید به آن نمایندگی مجوز صدور محصولات داده شود. خاویارها را باید در نگهداریه آنها بیشتر دقت کرد چرا که اگر در دمای متعادل نباشد ممکن است بسیار زود فاسد شود و نباید گرما ببینند. برای نگهداری محصولتان لازم است آنرا در دمای -۳ تا +۳ درجه سانتی گراد قرار دهید.

روش میل کردن خاویار

  • به همراه سبزیجات
  • جعفری
  • انواع پیتزاها
  • ادویه جات
  • و…

خرید خاویار از شرکت رایبد خاویار

خرید خاویار از شرکت رایبد خاویار بسیار راحت و آسان می باشد. رایبد خاویار تولید کننده بی واسطه محصولات در کشور ایران و میان کشورهای خارجی جهان است. سطح کیفیت میان محصولات رایبد خاویار بسیار بالا می باشد و همگی گونه های خاویارهای این نمایندگی اصل و تازه می باشند. برای صدور خاویار هر نمایندگی باید مجوزهای لازم را داشته باشد، که برند رایبد دارد.

انواع مجوزات صادرات

  • تایید قرنطینه
  • مجوز حمل
  • گواهی مبدا
  • گواهی بهداشت
  • و…

طرز تهیه خاویار جهت صادرات

طرز تهیه خاویار جهت صادرات را میتوانید به راحتی از طدیق بنروی که برای خرید اقدام می کنید بپرسید، و اطلاعات مربوط به طرز تهیه محصول را دریابید.  برای حمل خاویار به عنوان بار مسافر بین کشورها محدودیت وجود دارد و هر مسافر مجاز است تنها ۱۲۵ گرم خاویار را با خود حمل کند. در بازار داخلی مشتری هر مقدار خاویاری که بخواهد می تواند سفارش دهد و خریداری کند.

خاویار صادراتی کیلویی چند است

خاویار صادراتی کیلویی چند است؟ خاویار صادراتی برای اینکه قیمت و نرخ آن مشخص گردد ابتدا باید نوع گونه مشخص شود و سپس آن مقدار  برای تهیه را نیز باید بگویید تا قیمت را به شما دهند نمایندگی ها. رایبد خاویار درون مجموعه بسیار بزرگش که دارای عوامل های مختلف می باشند، لیست قیمت گونه ها را هم به جهت صادراتی و هم برای مشتریان داخلی قرار نموده است تا بتوانید بهترین تهیه محصول های اصیل ایرانی را داشته باشید در کیفیت های اصل.

صادرات خاویار اصل پرورشی

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
آقای جباری
شماره تماس: 09120824255
شماره تماس: 09113846944
شماره تلفن ثابت: 02128426944
پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
سامانه پیامکی: 30004505004335

اگر می خواهید از آخرین و محبوب ترین مقالات ما ، قیمت انواع خاویار، ماهی خاویار و بچه ماهی خاویاری در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

مطلب پیشنهادی

بازار خاویار صادراتی در شمال

بازار خاویار صادراتی در شمال ایران نبست به بقیه بازارهای جهان داغ تر می باشد. …