نمایندگی خاویار ایران
خاویار اصل قیمت

قیمت خرید خاویار اصل در کشور ایران

قیمت خرید خاویار اصل در کشور ایران چقدر است؟ خاویار اصل چه ویژگی هایی دارد؟ نمایندگی های فروش ماهیان خاویار اصل چه می باشند؟ برای تهیه خاویار اصل به صورت آنلاین کدام برند مناسب می باشد؟ کدام خاویار دارای بهترین کیفیت می باشد؟

لیست قیمت خرید خاویار اصل در ایران

لیست قیمت خرید خاویار اصل در ایران چند است؟ در ایران برای دریافت لیست قیمت های ماهیان خاویاری باید به یک نمایندگی در ایران مراجعه کنید تا از آن برند بتوانید قیمت های مناسب خاویار را جست و جو کنید. هر برند موجود در ایران کیفیت های ویژه ای را میان خاویار هایش دارد که به این جهت می توانید بدانید که قیمت ها میان همه آنها با هم فرق می کند. برای تهیه محصول های با ارزش خاویاری می توانید به نمایندگی و مجموعه بزرگ رایبد خاویار مراجعه کنید.

 

قیمت انواع خاویار مختلف اصل در ایران

قیمت انواع خاویار مختلف اصل در ایران چند است؟ کدام خاویار دارای قیمت های بسیار زیادی می باشد و ارزش بسیار گران بهایی دارد؟ خاویارها به دلیل اینکه بسیار زیاد می باشند و هر کدام گونه های مختلفی را دارند، بر اساس کیفیت های بین آنها نرخ هایشان با یکدیگر فرق بسیاری می کند. برای دریافت لیست کلی قیمت ها می توانید به سایت فروشگاه رایبد خاویار رجوع کنید. بزرگترین و پر فروش ترین گونه خاویار در ایران به بلوگا مرتبط می شود.

قیمت خرید خاویار اصل در کشور ایران

لیست قیمت خاویار اصل در کشور اروپا

لیست قیمت خاویار اصل در کشور اروپا چقدر است؟ کشور اروپا یکی از بزرگترین وارد کننده ماهیان و خاویارهای ایرانی است. زیرا در اروپا ماهیان مرغوب کشور ما نه می زیستند و نه برای پرورش وجود دارند. به همین جهت مشتری ها و مصرف کننده های خاویارهای ایرانی برای خرید به نمایندگی ها و شرکت های تولیدی ایران مراجعه می کنند تا محصول های با کیفیتی را خریداری و به کشور خود صدور نمایند. صادرات کار هر نمایندگی نمی باشد و تنها رایبد خاویار بدون هیچ محدودیتی می تواند محصول شما را در کمترین زمان صادر کند.

ماهیان خاویاری صادراتی مهم

  • بلوگا
  • امپریال درجه یک
  • امپریال درجه دو
  • بلوگا پرورشی
  • و…

عرضه خاویار ایرانی در دیگر کشورها

عرضه ی خاویار ایرانی در دیگر کشورها را به چه  صورت هایی انجام می شود؟  مشتری ها و مصرف کننده ها با مراجعه به نمایندگی رایبد خاویار می تواند روش های خرید خود را خودشان انتخاب کنند در بسته‌بندی‌های مد نظر خود.  ماهیان خاویاری در ایران بسیار با ارزش می باشند و قدمت طولانی را نیز دارند. تا به امروز کشور ایران بیش از ۸۵ درصد خاویار در دنیا  را تامین می کند. علاقه‌مندان به مصرف خاویار سرد در دنیا کم نیست. تخم خاویـار برای کسانی که تا کنون آن را نچشیده‌اند ممکن است کمی ناخوشایند باشد.

قیمت خرید خاویار اصل در کشور ایران

نحوه خرید خاویار اصل در ایران

نحوه خرید خاویار اصل در ایران بستگی به این دارد که مشتری و خریدار، به کدام نمایندگی و فروشگاه ها مراجعه می کند. روش های تولید پرورش ماهیان خاویاری از قدیم تا به الان دچار تغییرات بسیاری شده است.  برای مثال خاویار در زمان های قدیم، ابتدا توسط بیهوش کردن ماهی صورت می گرفت، که ماهی را با زدن چکش پلاستیکی بیهوش می‌کردند. برای خرید و صدور یک خاویار اصل می توانید رایبد خاویار را انتخاب نمایید. در این بین، خاویار پرورشی دارای خواص های بسیار زیاد و بالایی می باشد که نزد همه از این جهت بسیار با ارزش اند.

 

خرید انواع خاویار اصل و درجه یک

خرید انواع خاویار اصل و درجه یک در بهترین کیفیت ها و بسته بندی های مورد نظر خودتان که بسیار لوکس و شیک می باشد می توانید از طریق نمایندگی بزرگ به مجموعه بسیار عالی رایبد خاویار انجام دهید. رایبد خاویار دارای تجربه بسیار زیادی از سالهای اخیر تا به امروز در کشور ایران می باشد.  تنها دلیل محبوبیت این برند کیفیت های عالی میان محصول هایش می باشد و دسترسی بسیار آسان ای که می‌توان به آن داشت.

محصولات رایبد خاویار

  • قارچ ترافل
  • انواع خاویار
  • فیله دودی
  • ماهی خاویار
  • قیمت خرید خاویار اصل در کشور ایران

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
آقای جباری
شماره تماس: 09120824255
شماره تماس: 09113846944
شماره تلفن ثابت: 02128426944
پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
سامانه پیامکی: 30004505004335

اگر می خواهید از آخرین و محبوب ترین مقالات ما ، قیمت انواع خاویار، ماهی خاویار و بچه ماهی خاویاری در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

مطلب پیشنهادی

قیمت ۵۰ گرم خاویار

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا امپریال صادراتی

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا امپریال صادراتی با توجه به شرایط پرورش و عرضه که …