نمایندگی خاویار ایران

خرید عمده خاویار فیل ماهی در کشور ایران

خرید عمده خاویار فیل ماهی در کشور ایران چگونه است؟ رایبد خاویار چه نوع برندی است؟ آیا این نمایندگی برای خرید خاویار مناسب است؟ ماهیان موجود در رایبد خاویار از چه گونه های خاویاری می باشد؟ برای خرید اینترنتی رایبد مناسب است؟

قیمت خاویار و گوشت فیل ماهی

قیمت خاویار و گوشت فیل ماهی چند است؟ خرید عمده خاویار فیل ماهی در کشور ایران چقدر است؟ خاویار را جهت خریداری در هر کجای کشور و جهان که هستید می توانید به راحتی به صورت آنلاین از نمایندگی و فروشگاه خاویار ایران خریداری نمایید و اطمینان کاملا را از محصول سفارش داده خود داشته باشد و به همراه یک خرید ارزان محصولی اصل و ارگانیک را درب منزل خود بدون اتلاف زمان زیاد تحویل گیرید. ارزش ماهیان خاویاری نه به جهت استفاده از گوشت، بلکه به علت تخم آنهاست که به خاویار یا مروارید سیاه مشهور است.

قیمت خاویار ماهی بلوگا چند است؟

قیمت خاویار ماهی بلوگا چند است؟ برای مطلع شدن از قیمت این نوع گونه و دیگر خاویارهای ایرانی می توانید به سایت فروشگاه بزرگ ما که رایبد خاویار می باشد مراجعه نمایید. نحوه خرید خاویار در ایران به این صورت است که خرید حضوری خاویار و همچنین اینترنتی و قابل دسترسی آسان خاویار از طریق نمایندگی خاویار ایران صورت می گیرد. از آن جا که خاویار کالایی گران قیمت است تنها عده محدودی در داخل به مصرف خاویار می پردازند و بیشتر خریداران نیز خاویار را در بسته های 50 گرمی تهیه می کنند اما امروزه به دلیل مطلع شدن مردم از فواید بسیار خاویار بازارهای داخلی رونق بسیاری پیدا کرده است.

قیمت یک پرس خاویار فیل ماهی

قیمت یک پرس خاویار فیل ماهی را به راحتی می توانید در وزن های مختلف از رایبد خاویار جست و جو نمایید. خرید اینترنتی خاویار را مشتریانی که تمایل به خرید دارند می توانند به سایت و فروشگاه نمایندگی معتبر رایبد خاویار مراجعه نمایند که این فروشگاه و نمایندگی اش دارای بهترین برندها در سطح کشور و جهان می باشند و انواع ماهیان خاویاری را در بسته بندی های لوکس قوطی و شیشه ای به صورت مستقیم و اصل در اختیار و دسترس مشتریان خود قرار می دهد. خاویار قدمتی چند صد میلیون ساله و به عصر ژوراسیک باز می‌گردد، و از این رو ماهیان خاویار را فسیل‌های‌ زنده جهان می‌نامند.

خاویارهای ایرانی

بلوگا

سوروگا

بری

سیبری

و…

قیمت خاویار تازه فیل ماهی

قیمت خاویار تازه فیل ماهی چند است؟ خرید عمده خاویار فیل ماهی در کشور ایران چگونه است؟ برای تهیه به صورت انلاین در کنار آن، جهت خرید حضوری به این نمایندگی بسیار معتبر  و اصیل مراجعه نمایید. ایران شامل 5 گونه از خاویارهای می باشد. اين تعداد پنج گونه آن در درياي خزر زندگي مي‌كنند؛ دريايي كه به تنهايي 93 درصد ذخاير ماهيان خاوياري جهان را در خود جاي داده است.  در این بین، خاویار بلوگا بارنگ خاکستری طرفداران بیشتری دارد و از نظر صادراتی نیز اهمیت بسیاری دارد.

قیمت خاویار بلوگا در سال 1400

قیمت خاویار بلوگا در سال 1400 را می توانید از برند رایبد خاویار در وزن های مورد نظر خود جست و جو نمایید. فروش خاویار اصل در داخل کشور بر عهده مراکز و شرکت های تولیدی و فروش ماهیان خاویاری می باشد که با مراجعه به نمایندگی رایبد خاویاری در هر کجای کشور و خارج از کشور که حضور دارید می توانید در کمترین زان با کیفیت ترین محصولات خاویاری مورد نظر خود را به همراه قیمت های بسیار مناسب به راحتی و با اطمینان خاطر از خرید خود آنها را درب منزلتان تحویل و استفاده نمایید.

قیمت نیم کیلو خاویار فیل ماهی

قیمت نیم کیلو خاویار فیل ماهی چقدر است؟ قیمت هر کیلو خاویار در نمایندگی های مختلف ایرانی با یکدیگر فرق می کند. خاویار انواع گوناگونی دارد که عموما در طیف های رنگی از مشکی تا طوسی روشن و زیتونی تیره تا زیتونی روشن (طلایی) دیده می شوند. خاویار سرشار از آهن است. به همین دلیل است که مصرف آن به افراد مبتلا به کم خونی ناشی از کمبود آهن توصیه می شود. خواص خاویار سیاه بسیار فراوان و نادر است بطوری که توانسته این ماده غذایی را در جایگاهی ویژه قرار دهد.

نام های دیگر فیل ماهی چیست

امپریال

رویال

سیاه

سه صفر

الماس

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
آقای جباری
شماره تماس: 09120824255
شماره تماس: 09113846944
شماره تلفن ثابت: 02128426944
پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
سامانه پیامکی: 30004505004335

اگر می خواهید از آخرین و محبوب ترین مقالات ما ، قیمت انواع خاویار، ماهی خاویار و بچه ماهی خاویاری در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

مطلب پیشنهادی

قیمت ۵۰ گرم خاویار

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا امپریال صادراتی

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا امپریال صادراتی با توجه به شرایط پرورش و عرضه که …

دیدگاهتان را بنویسید