نمایندگی خاویار ایران

خرید خاویار همراه با یخ

خرید خاویار همراه با یخ از جانب نمایندگی های بزرگ و معتبر در ملت عزیزمان ایران کاملا امکان پذیر خواهد بود. برای اینکه خاویار حمل شود حتما باید با یخ حمل شود چرا؟ چون خاویار نیاز به سرما دارد و اگر با یخ حمل نشود سرما مورد نیاز خود را از دست می دهد. تمام شرکت های معتبر فروش خاویار در ایران این ماده غذایی با ارزش را با یخ حمل می کنند تا از خراب شدنش جلوگیری کنند. در شرکت فروش رایبد خاویار این موضوع رعایت می شود و خاویار با یخ حمل و به فروش می رسد.

چرا خاویار همراه یخ حمل می شود؟

خاویار در اغلب سفارش ها همراه با یخ برای شما عزیزان در نقاط مختلفی از سراسر کشور ایران حمل خواهد شد چرا؟ چون خاویار باید حتما حتما سرد باشد و سرد حمل شود. دلیل سرد حمل شدن خاویار این است که این ماده غذایی با کوچکترین گرما خراب میشود. در طول مسافت راه به سرمای بیشتری احتیاج دارد تا خراب نشود. خاویار اگر بدون یخ حمل شود بدون شک خراب خواهد شد و کلی از خواص معجزه آسای خود را از دست خواهد داد.

ارسال خاویار با عایق بسته بندی مخصوص

حمل خاویار چگونه است؟ توزیع تخم ماهیان خویاری چه در ایران و چه برای خارج حتما باید با پک های بسته بنی مخصوصی باشد. این ماده غذایی بسیار با ارزش توسط شرکت های معتبر ایرانی با استفاده از کیف و یا یونولیت های حاوی یخ برای مشتری ارسال میشوند.

تحویل خاویار را با پک بسته بندی رایگان

خاویار در پک های مختلف به شما عزیزان در نقاط مختلفی از سراسر کشور ایران ارائه خواهد شد. ، خاویار درجه یک ایرانی را در پک های گوناگون بسته بندی می کنند و به صورت رایگان در استان های مختلفی از ایران اعم از تهران عرضه می کنند. شما همیهنان گرامی می توانید با مراجعه به فروشگاه های آنلاین خاویار با کیفیت ایرانی را در گونه های متنوع همراه با یخ خرید نمایید.

نحوه ارسال ای رایبد خاویار

ارسال اینترنتی

خرید حضوری

ارسال درب منزل

ارسال فرودگاه

و…

خاویار بلوگا اصلی ترین خاویار صادراتی ایران 

خاویار بلوگا یکی از انواع با کیفیت ترین خاویار صادراتی در ایران است. این نوع از تخم ماهی خاویاری که اصلی ترین خاویار صادراتی ایران محسوب خواهد شد. بلوگا نه تنها از خواص زیادی برخوردار می باشد بلکه دارای مزه و طعم فوق العاده عالی می باشد. ایران دارای یکی از بهترین گونه های مرغوب خاویاری به نام بلوگا است. با نمایندگی ها معتبری که دارد، خاویار را به کشورهای صادرات می تواند عرضه کند.

خرید خاویار با کیف مخصوص برای صادرات

تخم ماهی های خاویاری با کیفیت ایرانی را در ریپک یا پک های اورجینال بسته بندی می کنند و آن ها را درون کیف های مخصوص برای صادرات انتخاب کرده و ارسال می کنند. شما دوست داران خاویار پرورشی ایرانی می توانید برای خرید خاویار صادراتی به شرکتهای پخش ایران از طروق مختلف مراجعه نموده و بهترین محصول را خریداری و برای صادرات استفاده نمایید. تخم انواع ماهی های خاویاری که برای صادرات استفاده می شود ارسالشان به صورت های بسیار خاص انجام می گیرد.

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
آقای جباری
شماره تماس: 09120824255
شماره تماس: 09113846944
شماره تلفن ثابت: 02128426944
پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
سامانه پیامکی: 30004505004335

اگر می خواهید از آخرین و محبوب ترین مقالات ما ، قیمت انواع خاویار، ماهی خاویار و بچه ماهی خاویاری در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

مطلب پیشنهادی

قیمت ۵۰ گرم خاویار

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا امپریال صادراتی

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا امپریال صادراتی با توجه به شرایط پرورش و عرضه که …

دیدگاهتان را بنویسید