نمایندگی خاویار ایران
قیمت خرید خاویار ۱۴۰۱

نحوه خرید خاویار بلوگا در مشهد

جهت اطلاع از نحوه خرید خاویار بلوگا در مشهد با مسئول فروش سایت خاویار ایران در تماس باشید. خاویار در پک ۵۰ گرمی یکی از پر فروش ترین خاویار ایرانی در شهر مشهد است. قیمت روز پکهای ۵۰ گرمی خاویار بلوگا رویال در حال حاضر مناسب می باشد. خاویار در پک های متعددی عرضه می گردد.

ثبت سفارش و خرید خاویار در مشهد

ثبت سفارش انواع خاویار برای خرید در مشهد چگونه است؟ برای اینکه بهترین خاویار را در مشهد و تمام کلانشهرهای ایران خریداری نمایید می توانید از طریق سایت این مجموعه سفارش خود را ثبت کنید یا اینکه با مشاورین فروش این مجموعه در تماس باشید تا با بهترین روش خرید خاویار را برایتان بیان نمایند که بتوانید سفارش خود را ثبت کنید و بهترین خاویارها را خرید نمایید.

خرید خاویار بلوگا در مشهد

نحوه ارسال و بسته بندی خاویار

روش ارسال خاویار به مشهد چگونه است؟ خاویار از نمایندگی فروش به صورت مستقیم و با باربری هوایی از تهران به مشهد ارسال می شود. بسته بندی خاویارهای ارسالی برای تمامی شهرستان ها با داخل خود شهر تهران متفاوت می باشد. خاویار در یونولیت های مخصوص و با یخ فراوان بسته بندی شده و ارسال می شود برای مشهد و دیگر شهرستان ها.

قیمت خاویار بلوگا در مشهد

خاویارهای ایران انواع مختلفی دارند که یکی از آنها خاویار بلوگا می باشد. خاویار بلوگا یکی از بهترین نمونه خاویارهای معروفی است که در ایران تولید می شود. در تمام شهرهای کشور به خصوص مشهد این خاویار معروف می باشد. خاویار بلوگا به سبب معروفیتی که دارد بیشتر مورد پسند همه افراد می باشد. خاویار بلوگا انواع مختلفی دارا می باشد و هر کدام دارای قیمت متفاوتی می باشد برای اطلاع دقیق از قیمت خاویار بلوگا حتما با مشاورین فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

خرید خاویار بلوگا در مشهد

خرید خاویار بلوگا اصل از مراکز معتبر

امروزه در ایران به سبب وجود خاویارهای تقلبی بهتر است خاویارهایی که مد نظر دارید را از مجموعه های معتبر خریداری نمایید. مراکز معتبر خاویارهای اصل و پرورشی را در کل کشور عرضهمی نمایند. برای خرید خاویارهای ایرانی اعم از بلوگا حتما به مجموعه های معتبر مراجعه نمایید و بهترین خاویارها را با بهترین قیمت از این مراکز خریداری کنید. خرید خاویار از سایت های معتبر خیلی آسان می باشد.

خاویار بلوگا و خواص مصرفش

تخم خاویاری که از شکم فیل ماهی خاویاری استخراج می کنند را بعد از جدا سازی و ریپک کردن خاویار بلوگا می نامند. این تخم خاویاری بیشتر در ایران و جهان مصرف می شود. خاویار بلوگا خواص مصرفی بسیار بالایی دارد. خاویار های پرورشی ایران چون با آب دریا پرورش داده می شوند دارای خواص و ارزش غذایی در سطح خاویار دریایی هستند. این مواد غذایی همه ویتامین ها، مواد معدنی، کلسیم ها را دارا می باشد. خاویار بلوگا غذایی کامل می باشد.

خرید خاویار بلوگا در مشهد

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
آقای جباری
شماره تماس: 09120824255
شماره تماس: 09113846944
شماره تلفن ثابت: 02128426944
پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
سامانه پیامکی: 30004505004335

اگر می خواهید از آخرین و محبوب ترین مقالات ما ، قیمت انواع خاویار، ماهی خاویار و بچه ماهی خاویاری در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید خاویار ۱۴۰۱

خرید خاویار فیل ماهی beluga

خاویار فیل ماهی یا همان Beluga caviar را از مراکز اصلی تولید خاویار تهیه و …

دیدگاهتان را بنویسید