نمایندگی خاویار ایران
فروش عمده خاویار صادراتی

خرید تخم خاویار با قیمت مناسب

خرید تخم خاویار با قیمت مناسب فقط از مجموعه های معتبر می تواند امکان پذیر باشد. قیمت ماهی و تخم خاویار طبق سال های سپری شده روبه بالا رفته و متقاضیان که از ارزش غذایی خاویار آگاه شدند بیشتر مشتاق خریداری این نوع خوراکی شدند. مجموعه هایی که در تولید انواع خاویار درحال فعالیت هستند هرساله تولید خود و قیمت ها را با توجه به بعضی مسائل بالا می برند و این روند باغث افزایش اقتصاد می شود.

تخم خاویار چیست؟

به تخم ماهیان خاویاری که بیشتر ماهیان خاویاری ماده آن را دارا می باشند گفته می شود. که پس از استحصال از ماهی آن را خاویار می نامند. خاویار از ماهی های خاویاری مختلفی ایجاد می شود و به همین دلیل دارای انواع مختلفی می باشند. با توجه به وضعیت فعلی ماهیان خاویاری تخم آنها نیز قیمت گوناگونی دارند.

خرید تخم خاویار با قیمت مناسب

انواع تخم ماهیان خاویاری کدامند؟

تخم ماهیان از ماهی های متفاوتی تهیه می شود که شامل:

  1. ماهی خاویار شیپ
  2. اوزون برون
  3. فیل ماهی
  4. تاس ماهی
  5. ماهی سیبری…

خواص مصرف تخم خاویار

تخم خاویاری یا همان خاویار دارای خواص بسیار متفاوتی می باشد. فواید مصرف خاویار باعث شده تا افراد از این خوراکی بیشتر برای درمان و پیشگیری بیماری های خود استفاده نمایند. تخم ماهی خاویار نیز دارای فواید متفاوتی همچون درمان بیماری های افسردگی، کاهش فشار خون بالا، درمان بیماری های سرطانی، درمان و بهبود بیماری های قلبی و عروقی.

بهترین نوع خاویار کدام است؟

بهترین نوع خاویار در بازار ایران خاویار بلوگا است که نام های معروف دیگری مانند فیل ماهی و سه صفر و…. دارد. ماهی خاویاری بلوگا بهترین نوع گوشت و خاویار را دارد و خاصیت درمانی آن بی شمار است. برای مثال برای کم خونی و گرفتگی رگ ها بسیار بسیار کاربردی ست. فروش این خاویار که به بهترین خاویار ها معروف است امروزه روند بالایی دارد.

خرید تخم خاویار با قیمت مناسب

خرید انواع تخم خاویار

دریای خزر منبع انواع خاویار و تخم خاویار هاست و همچنین توزیع کننده ی خاویار اصل در بین شهر های ایران و و خارج از این دریا که مختص کشور ایران است انجام می گیرد. شهرهای کناری دریای خزر که اصلی ترین تخم خاویار هارا دارند اولین فروشنده در زنجیره ی بازار هستند و انواع خاویار را کیفیت عالی و قیمت مناسب و پایین تری در اختیار متقاضیان می گذارند.

قیمت انواع خاویار ایران چند؟

میزان تولید خاویار اصل در دریای خزر در شمال ایران بسیار است و صادرات خاویار اصل ایران بیشتر از محصولات بدست آمده ی دریای خزر می باشد. صادرات خاویار ایرانی موجب شناخته شدنه خاویار اصل ایرانی به صورت بین المللی در بین مردم شده است و انواع خاویار ها در وزن های مختلغ قیمت های متفاوتی دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت های رسمی میتوانید مراجعه کنید.

خرید تخم خاویار با قیمت مناسب

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
آقای جباری
شماره تماس: 09120824255
شماره تماس: 09113846944
شماره تلفن ثابت: 02128426944
پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
سامانه پیامکی: 30004505004335

اگر می خواهید از آخرین و محبوب ترین مقالات ما ، قیمت انواع خاویار، ماهی خاویار و بچه ماهی خاویاری در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

مطلب پیشنهادی

قیمت ۵۰ گرم خاویار

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا امپریال صادراتی

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا امپریال صادراتی با توجه به شرایط پرورش و عرضه که …