نمایندگی خاویار ایران
قیمت خاویار بری در بازار

قیمت خاویار بری در بازار تهران

قیمت خاویار بری با توجه به اهداف تولیدی آن تعیین و اعلام می شود. در بازار تهران تهیه این خاویار پرورشی تنها در برخی مناطق امکان پذیر می باشد.
قیمت خاویار بری در بازار و نرخ فروش این گونه پرورشی با توجه به صادراتی بودن یا فروش داخلی آن تعیین می شود. خاویار بری از نظر کیفی نمونه ای در سطحی پایین تر نسبت به انواع خاویارهای ایرانی به شمار می آید اما خریداران زیادی دارد. برای استعلام قیمت و نرخ خرید روز این نوع خاویار می توانید به مراکز آنلاین و اینترنتی مراجعه نمایید. البته قابل ذکر است که قیمت خاویار بری و یکی دو نمونه دیگر در بازار، ارزان تر از گونه های دیگر است.

خاویار بری چیست؟

خاویار بری در واقع یکی از خاویار های خوش طعم می باشد که از شکم ماهی سیبری استحصال خواهد شد . خاویار بری در آب شیرین رودخانه های شمال روسیه رشد خواهد کرد . برند معتبر رایبد خاویار واقع در شمال کشور عزیزمان ایران وظیفه دارد با قیمت مناسب خاویار بری را به شما عزیزان در نقاط مختلفی از سراسر کشور ایران  ارائه کند . آیا می دانید از کجا خاویار بری را با قیمت مناسب خرید کنید ؟ مسلما نمایندگی معتبر رایبد خاویار با قیمت مناسب به شما عزیزان در نقاط مختلفی از سراسر کشور ایران خاویار بری را با قیمت مناسب  به شما عزیزان در نقاط مختلفی از سراسر کشور ایران ارائه می کند .

خاویاری بری چگونه تولید می شود؟

خاویار بری یکی از انواع مختلف خاویار ارگانیک در کشور عزیزمان ایران می باشد . این نوع خاویار در شمال روسیه در آب شیرین رودخانه ها تولید خواهد شد . برند های مختلف در سرزمین عزیزمان ایران وجود دارد که خاویار ارزشمند و اصل ایرانی را با قیمت مناسب به شما عزیزان در نقاط مختلفی از سراسر کشور ایران ارائه می کند . شما هموطنان عزیز این مرز و بوم می توانید با مراجعه به فروشگاه های معتبر موجود در کشور عزیزمان ایران خاویار بری را با قیمت مناسب تهیه کنید .

خواص خاویار بری برای مصرف

خواص خاویار بری خیلی زیاد می باشد . خاویار بری سرشار از خواص آنتی اکسیدانی می باشد . فروشگاه های معتبر در وطن عزیزمان ایران وجود دارد که خاویار ارزشمند بری را با قیمت مناسب به فروش می رساند . نمایندگی و مراکز معتبری در شمال کشور عزیزمان ایران وجود دارد که خاویار ارزشمند بری را با قیمت مناسب به فروش می رساند . شما عزیزان می توانید با مراجعه به مراکز معتبر در ملت عزیزمان ایران خاویار برس را با قیمت مناسب خرید کنید .

انواع فواید و خواص مهم خاویار

  • جلوگیری از ایجاد و پیشگیری انواع سرطان
  • تقویت سیستم دفاعی بدن
  • افزایش ضریب هوشی بخصوص در کودکان
  • تامین مقادیر زیادی از مواد معدنی بدن
  • زیبا سازی پوست
  • جلوکیری از بیماری های قلبی
  • تامین بدن از انواع ویتامین ها

قیمت خاویار بری

قیمت خاویار بری در بازار توسط نمایندگی های بسیاری در سطح کشور عزیزمان ایران به شما عزیزان در نقاط مختلفی از سراسر کشور ایران ارائه خواهد شد . شما عزیزان می توانید با مراجعه به مرکز های معتبر موجود در کشور عزیزمان ایران از قیمت انواع خاویار بری مطلع شوید . نمایندگی های معتبری وجود دارد که قیمت خاویار  بری را  به شما عزیزان در نقاط مختلفی از سراسر کشور ایران اعلام خواهد کرد . شما هموطنان عزیز این مرز و بوم می توانید با مراجعه به برند های گوناگون موجود در وطن عزیزمان ایران با هزینه مناسب خاویار بری را تهیه کنید .

قیمت خرید خاویار بری پرورشی

خاویار بری از تاس ماهی سیبری به دست می آید. البته در ایران تولید این نوع خاویار به صورت پرورش این نوع ماهی صورت می گیرد. برخی از زیستگاه های اصلی تاس ماهی سیبری در نقاط مختلف جهان شامل موارد زیر است:

  • دریای کارا
  • شرق دریای سیبری
  • رود لنا
  • رود کولیما قزاقستان
  • مناطقی از روسیه
  • مناطقی از جمهوری خلق چین

خاویار تولید شده از این نوع ماهی، سایز و اندازه کوچکی دارد که دلیل اصلی آن، سایز و اندازه کوچک تاس ماهی می باشد. قیمت خاویار بری از نمونه هایی مانند سوروگا، آسترا و بلوگا امپریال ارزان تر است. برای تهیه این نوع خاویار، فروشگاه های آنلاین گزینه مناسبی خواهند بود.

تفاوت خاویار بری و بلوگا

خاویار های بری و بلوگا دو نوع خاویار ارگانیک ایرانی هستند با این تفاوت که بلوگا با طیف رنگ خاکستری و بری با طیف رنگی طوسی تا مشکی خواهد بود . سایز خاویار بری زیر سه میلی متر و خاویار بلوگا بالای ۳ میلی متر می باشد . اما زیستگاه خاویار بری اب های شیرین واقع در شمال روسیه ولی زیستگاه خاویار بلوگا در دریاچه ی بزرگ خزر می باشد طعم خاویار بلوگا نیز بالاتر از طعم و بوی خاویار بری است . نمایندگی های معتبری در کل کشور عزیزمان ایران وجود دارد که خاویار های ارزشمند بری و بلوگا را با قیمت مناسب به فروش می رساند . شما همیهنان گرامی می توانید با مراجعه به سایت های معتبر و با تجربه در کشور ایران خاویار بری را با قیمت مناسب خرید کنید .

خرید خاویار بری در بازار

خرید خاویار بری در بازار های مختلف موجود در وطن عزیزمان ایران با هزینه مناسب امکان پذیر خواهد بود . شما عزیزان می توانید با مراجعه به بازار های متنوع موجود در وطن عزیزمان ایران با هزینه مناسب خاویار بری را تهیه کنید . نمایندگی های معتبری در شمال کشور عزیزمان ایران نهاده شده است که با قیمت مناسب خاویار بری را به فروش می رساند . شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت های معتبر خاویار ارگانیک و اصل ایرانی را با قیمت مناسب خرید کنید .

 

بازار خاویار در تهران

در تهران به عنوان پایتخت ایران، عرضه و فروش خاویار در فروشگاه ها بسیار محدود است. علاوه بر مصارف خانگی، برخی از خریداران خاویار در تهران عبارتند از:

  • رستوران ها
  • هتل ها
  • شرکت های خصوصی صادراتی
  • عرضه کنندگان در فرودگاه

بدون شک تاکنون متوجه شده اید که سرانه مصرف خاویار در داخل کشور بسیار ناچیز است. می توان نتیجه گرفت که انواع خاویار پرورشی و دریایی تنها با هدف صادرات تهیه و تولید می شوند.

 

عرضه کنندگان انواع خاویار ایران

در ایران با وجود پایین بودن تقاضا برای خرید انواع خاویار، در برخی از مناطق مانند تهران، می توانید این محصول را خریداری نمایید. برخی از شرکت های عرضه کننده خاویار بری و دیگر نمونه ها در تهران به صورت حضوری، مراکز زیر را شامل می شوند:

  • شرکت خاویار زیست ماهی
  • شرکت پدیده نیکان صبا
  • شرکت نگین آبزیان
  • شرکت گسترش ابنیه
  • شرکت تعاونی مصرف شیلات ایران
  • شرکت رایبد خاویار

البته دسترسی به این مراکز و شرکت های فعال تا حدودی همراه با محدودیت همراه است. بنابراین باید گفت که امروزه بازارهای آنلاین از جمله بهترین مراکز خرید انواع خاویار در تهران هستند.

قیمت خاویار بری در بازار

 

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
آقای جباری
شماره تماس: 09120824255
شماره تماس: 09113846944
شماره تلفن ثابت: 02128426944
پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
سامانه پیامکی: 30004505004335

اگر می خواهید از آخرین و محبوب ترین مقالات ما ، قیمت انواع خاویار، ماهی خاویار و بچه ماهی خاویاری در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

مطلب پیشنهادی

نمایندگی فروش عمده خاویار بری

نمایندگی فروش عمده خاویار بری

فروش عمده خاویار بری از طرق مختلفی صورت می گیرد و اما افرادی که به …

دیدگاهتان را بنویسید