نمایندگی خاویار ایران

خرید انواع تخم خاویار در ایران

تخم ماهی خاویاری یا همان خاویار که از دریای خزر به دست می آید محبوبیت بسیاری در بین مردم دارد که امروزه شرکت هایی در خصوص خرید و فروش خاویار فعالیت می کنند و میزان زیادی از خاویار را صادر می کنند که این موضوع باعث شده خاویار ایرانی در داخل و خارج کشور به مروارید سیاه دریای خزر مشهور شود. این شرکت ها روز به روز روبه افزایش هستند و میزان بازار فروش نیز رو به افزایش می باشد.

قیمت خرید تخم انواع خاویار

خرید انواع تخم خاویار در ایران بین هر گونه را می توانید از رایبد خاویار انجام دهید. تخم خاویار ها نوع مختلف دارند برای مثال خاویار سیاه. خاویار سیاه به تخم ماهیان خاویاری می گویند که شناخته ترینه نوع خاویار است. مراکز های فروش که در ایران فعالیت دارند همگی کیفیت خاویار را مورد بررسی قرار می دهند زیرا خاویار های تقلبی وارد کشور شده و مراکز های فروش سعی بر این دارند بهترین نوع خاویار از نظر کیفیت را به دست متقاضیان برسانند. خاویار سیاه بسیار پرطرفدار است و بیشترین روند فروش را دارد. انواع خاویارهای سیاه رایبد خاویار :

بلوگا

استرا

سوروگا

بری

و…

قیمت خرید خاویار در هرسال

امروزه خاویار در بین مردم محبوب است و با توجه به کیفیت و حجم گرمی آن قیمت متفاوتی دارد. برای مثال خاویار بلوگا که یکی از شناخته شده ترین نوع خاویار است، قیمت پنجاه گرمی آن حدود نهصد و پنجاه تومان می باشد. برای اطلاع بیشتر از قیمت های روز می توانید با کارشناسان فروش سایت ها یا نمایندگی های حضوری در ارتباط باشید.

قیمت خاویار در سال ۱۴۰۰

هرساله خواهان خاویار بیشتر می شود و قیمت خاویار نیز طی هرسال افزایش می یابد. شرکت های معتبر خاویار ایرانی که تولید کننده و فروشنده ی خاویار در بین کشور های خارجی نیز شناخته شده اند و با ارائه محصولات با کیفیت و درجه یک در بین متقاضیان محبوب واقع شده اند. می توانیم بگوییم ایران جز کشور هایی ست که منبع خاویار هستند و به همین دلیل قیمت خاویار در کشورمان مناسب و ثابت تر است.

قیمت خاویار در سال ۲۰۲۲

از سال گذشته خاویار در بین مردم محبوب واقعه شده و آگاهی مردم نیز نسبت به خواص و فواید خاویار افزایش یافته. با توجه به افزایش خریداران، تعداد فروشندگان نیز بیشتر شد و قیمت با توجه به کیفیت، نوع و حجم گرمی خاویار افزایش یافت. برای خرید انواع تخم خاویار در ایران می توانید به سایت فروشگاه رایبد خاویار رجوع کنید.

خرید خاویار با قیمت مناسب

یکی از مهمترین دلیل وجود زیاده خاویار ایرانی در بازار های کل جهان قیمت پایین و مناسب  آن است. همین امر موجب توزیع گسترده انواع خاویار در سراسر کشور شده ایران حتی خارج ا آن و برای تولید کننده های ایرانی ، فعالیت هایشان را بیشتر و بهتر در بازار کار کرده است.

خرید انواع خاویار در ایران

دریای خزر محل تولید و پرورش انواع خاویار با کیفیت بالا است. استان های همجوار دریای خزر موفق به بازآفرینی و پرورش انواع ماهیان خاویاری در حوضه تولید و پرورش رتبه نخست را کسب کنند. ایران با داشتن کیلومتر ها از دریای خزر سردرآمد در تولید انواع خاویار است و متقاضیان زیادی از کشور های خارجه نیز برای انواع خاویار به صورت عمده و با قیمت مناسب دارد.

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
آقای جباری
شماره تماس: 09120824255
شماره تماس: 09113846944
شماره تلفن ثابت: 02128426944
پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
سامانه پیامکی: 30004505004335

اگر می خواهید از آخرین و محبوب ترین مقالات ما ، قیمت انواع خاویار، ماهی خاویار و بچه ماهی خاویاری در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

مطلب پیشنهادی

قیمت ۵۰ گرم خاویار

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا امپریال صادراتی

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا امپریال صادراتی با توجه به شرایط پرورش و عرضه که …

دیدگاهتان را بنویسید