نمایندگی خاویار ایران

خریدار خاویار بلوگا در تهران

خریدار خاویار بلوگا در شهر های ایران به خصوص تهران بسیار است که این به دلیل وضع مالی خوب این عزیزان است و فروش این ماهی به دلیل داشتن پروتئین خاص خود بسیار زیاد است و طرفداران بسیاری دارد خاویار بلوگا به رنگ ساه است و خوردن آن به صورت خام پیشنهاد می گردد.
خاویار درجه یک بلوگا طرفداران بسیار دارد چون این ماهی برای باروری ۱۶ سال به زمان نیاز دارد و این خاویار را به گونه ای کمیاب و مرغوب تبدیل کرده است. دانه های آن سیاه است و مزه ی لذیذی نیز دارد و توصیه می گردد برای خوردن آن از قاشق فلزی استفاده نکنید و توصیه می گردد از قاشق چوبی استفاده گرده عده ی زیادی می گوند این ماهی را با املت مصرف کنیم و آب لیمو نیز استفاده نمائیم .

خریدار خاوار بلوگا

آشنایی با خریدار خاویار بلوگا

ماهی بلوگا عمرش به صد سال نیز می رسد که ماهی ای است که به فسیل زنده نیز معروف است و از ماهی استروژن می اید و در دریایی خزر یافت می شود البته به دلیل مشکل صید بی رویه افراد این ماهی کمیاب گردیده است و فقط متولیان اجازه ی صید آن را دارند و این ماهی بین ۱٫۵ تا ۵ متر طول دارد و وزن آن از ۴۰ کیلوگرم تا ۱۰۰۰ کیلوگرم نیز می رسد و معمولا بین ۱۰ تا ۱۵ درصد این ماهی دانه های خاویار را تشکی می دهد ، فیل ماهی گوشت خوار است.
اهدای خاویار نشان دهنده احترام خاص به مهمانان و پذیرایی کردن آن نشان دهنده محترم شمردن مشکل پسندی میهمان است و به صورتی که اولین انتخاب مشکل پسندان در جهان خاویار است. به علت اینکه این ماهی ظاهر زیابا و عطر خوش و طعمی بی نظیر در نوع خود است و علت تفاوت این ماهی با سایر ماهیان جلای بی نظیر آن است. عده ای معتقد هستند که خاویار ماده ای است که باعث شادابی و افزایش قوت جسمی و سلامتی و درازای عمر می گردد.
ماهی خاویار دارای سطح بالای پروتئین در جهان است و چربی سودمندی دارد که باعث التیام اعصب می گردد و چگونگی مصرف آن بدین صورت است که آن را با نان تست یا نان برشته به همراه کمی کره یا خامه و چند قطره لیموی تازه مصرف می کنند به هر حال دیده شده به همراه پوره سیب زمینی نیز یا تخم مرغ و سبزیجات نیز مصرف می گردد و حتی بعنوان تزیین غذاهای دریایی نیز استفاده می شود.
شرایط نگهداری این ماه در یخچال حول دمای ۲ تا -۲ درجه ی سانتی گراد می باشد .

خریدار خاوار بلوگا

قیمت فروش ماهی بلوگا برای خریداران در تهران

فروش این ماهی به صورت اصل دریایی به ازای هر ۵۰ گرم مبلغ زیادی است.

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
آقای جباری
شماره تماس: 09120824255
شماره تماس: 09113846944
شماره تلفن ثابت: 02128426944
پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
سامانه پیامکی: 30004505004335

اگر می خواهید از آخرین و محبوب ترین مقالات ما ، قیمت انواع خاویار، ماهی خاویار و بچه ماهی خاویاری در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید خاویار ۱۴۰۱

نحوه خرید خاویار بلوگا در مشهد

جهت اطلاع از نحوه خرید خاویار بلوگا در مشهد با مسئول فروش سایت خاویار ایران …

دیدگاهتان را بنویسید