نمایندگی خاویار ایران

قیمت خاویار سیاه در ایران

قیمت خاویار سیاه در ایران چند است؟ یکی از بهترین خاویارهایی که در کل جهان امروزه مورد مصرف همگان قرار گرفته است خاویار ایران است و این نوع خاویار به سبب رنگی که دارد به خاویار سیاه شهرت دارد. برای استعلام قیمت انواع خاویارهایی که در ایران تولید می شود بهتر است به سایت رایبد خاویار مراجعه نمایید یا اینکه با شماره مشاورینی که این مجموعه دارد به صورت مستقیم در ارتباط باشید.

قیمت خاویار در ایران

خاویار های سیاه ایرانی انواع گوناگونی را دارا می باشد . مصرف خاویار های با کیفیت سیاه ایرانی دارای خاصیت های آهن می باشد . مرکز معتبر رایبد خاویار نرخ خاویار های سیاه ایرانی را به شما عزیزان اعلام می کند شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت معتبر رایبد خاویار از نرخ مناسب خاویار های سیاه و ارگانیک ایرانی به طور کامل اطلاع کامل را کسب کنید . مجموعه معتبر رایبد خاویار قیمت مناسب خاویار های ارگانیک و اصل سیاه ایرانی را در انواع مختلف به شما عزیزان در نقاط مختلفی از این مرز و بوم اعلام می کند.

خاویار های با کیفیت ایرانی دارای انواع مختلفی می باشد . خاویار های با کیفیت سیاه ایرانی دارای خواص و فایده های زیادی می باشد . مرکز معتبر رایبد خاویار با قیمت مناسب خاویار های ارگانیک و اصل سیاه ایرانی را به شما عزیزان اعلام می کند . شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت معتبر رایبد خاویار از نرخ مناسب خاویار های ارگانیک و اصل سیاه ایرانی با خبر شوید . مجموعه معتبر رایبد خاویار قیمت مناسب خاویار های ارگانیک و اصل سیاه ایرانی را به شما عزیزان در نقاط مختلفی از این مرز و بوم ارائه می کند.

خاویار سیاه

خاویار های سیاه در کشور ایران انواع مختلفی را دارد که مصرف آن ها موجب جلو گیری از بیماری های مختلف از قبیل حملات قلبی و … می باشد . نمایندگی معتبر رایبد خاویار با نرخ مناسب به شما عزیزان خاویار های با کیفیت سیاه را در انواع مختلفی به شما عزیزان در نقاط مختلفی از این مرز و بوم ارائه می کند . شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت معتبر رایبد خاویار خاویار های با کیفیت سیاه را به فروش می رساند .

خاویار سیاه قیمت

خاویار های سیاه دارای نرخ های متفاوتی می باشد که در مزرعه های مختلف خاویاری پرورش داده می شوند . نمایندگی معتبر رایبد خاویار نرخ خاویار های با کیفیت سیاه ایرانی را در انواع مختلف به شما عزیزان در نقاط مختلفی از این مرز و بوم اعلام می کند . مرکز معتبری همچون رایبد خاویار به شما عزیزان در نقاط مختلفی از این مرز و بوم خاویار های مرغوب سیاه را ارسال می کند .

خرید خاویار ایرانی

خاویار های سیاه ایرانی در وطن عزیزمان ایران انواع گوناگونی را دارا می باشد . مرکز معتبر رایبد خاویار با مناسب ترین نرخ به شما عزیزان در نقاط مختلفی از این مرز و بوم خاویار های سیاه ایرانی را ارسال می کند . مجموعه معتبر رایبد خاویار قادر است انواع مختلفی از خاویار های سیاه را به شما عزیزان ارائه دهد . شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت معتبر رایبد خاویار با قیمت مناسب خاویار های سیاه ایرانی را در انواع مختلفی خرید کنید .

خواص خاویار اصل سیاه

خاویار های سیاه ایرانی دارای انواع گوناگون است که دارای خواص زیادی می باشد . خاویار های سیاه ایرانی سرشار از خواص آهن می باشد . مرکز معتبر رایبد خاویار با مناسب ترین قیمت به شما عزیزان خاویار های با کیفیت ایرانی را در نقاط مختلفی از این مرز و بوم ارائه کند . شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت معتبر رایبد خاویار ، خاویار های پر خاصیت ایرانی را با قیمت مناسب خرید نمایید . مجموعه معتبر رایبد خاویار وظیفه دارد خاویار های با کیفیت سیاه ایرانی را در بسته بندی های مختلف و استاندارد در کیف های مخصوص لبریز از یخ ارسال کند .

انواع فواید و خواص مهم خاویار

  • جلوگیری از ایجاد و پیشگیری انواع سرطان
  • تقویت سیستم دفاعی بدن
  • افزایش ضریب هوشی بخصوص در کودکان
  • تامین مقادیر زیادی از مواد معدنی بدن
  • زیبا سازی پوست
  • جلوکیری از بیماری های قلبی
  • تامین بدن از انواع ویتامین ها
  • و……

طریقه مصرف خاویار مروارید سیاه

خاویار های سیاه ایرانی انواع مختلفی را دارا می باشد . نمایندگی معتبر رایبد خاویار با قیمت مناسب به شما عزیزان در نقاط مختلفی از این مرز و بوم خاویار های سیاه اصل ایرانی را به شما عزیزان ارائه می کند . شما عزیزان می توانید برای مصرف کردن خاویار های سیاه با کیفیت ایرانی در ظرف های چینی یا شیشه ای لبریز از یخ مصرف کنید . مجموعه معتبر رایبد خاویار با قیمت مناسب به شما عزیزان خاویار های سیاه ایرانی را به فروش می رساند . در هر ۱۰۰ گرم از خاویار شما شاهد:

  • ۲۶۴ کیلوکالری انرژی
  • ۱۹ گرم چربی (۴٫۱ گرم چربی اشباع، ۷ گرم چربی چند اشباع نشده و ۴٫۶ گرم چربی تک اشباع نشده)
  • ۵۸۸ میلی‌گرم کلسترول
  • ۱۵۰۰ میلی‌گرم سدیم
  • ۱۸۱ میلی‌گرم پتاسیم
  • ۴ گرم کربوهیدرات
  • ۲۵ گرم پروتئین
  • ۲۷۵ میلی‌گرم کلسیم
  • ۱۱٫۹ میلی‌گرم آهن
  • ۴۰۰ میلی‌گرم منیزیم
  • و……

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
آقای جباری
شماره تماس: 09120824255
شماره تماس: 09113846944
شماره تلفن ثابت: 02128426944
پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
سامانه پیامکی: 30004505004335

اگر می خواهید از آخرین و محبوب ترین مقالات ما ، قیمت انواع خاویار، ماهی خاویار و بچه ماهی خاویاری در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

مطلب پیشنهادی

قیمت ۵۰ گرم خاویار

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا امپریال صادراتی

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا امپریال صادراتی با توجه به شرایط پرورش و عرضه که …

دیدگاهتان را بنویسید