نمایندگی خاویار ایران

قیمت هر کیلوگرم خاویار

قیمت هر کیلوگرم خاویار اصل ایرانی چقدر است؟ خاویار اصل را چگونه می توان تشخیص داد؟ بهترین فروشگاه اینترنتی خاویار کجاست؟ خاویار را از کجا  و کدام نمایندگی می توان خریداری کرد؟

ماهیان خاویاری دریای خزر

شیپ

قره برون

چالباش

و….

قیمت هر کیلوگرم خاویار در سال جدید

قیمت خاویار های با کیفیت ایرانی در هر کیلو گرم توسط برند معتبر رایبد خاویار به شما عزیزان در نقاط مختلفی از این مرز و بوم اعلام خواهد شد . نمایندگی معتبر رایبد خاویار قیمت هر کیلو گرم خاویار های ارگانیک و اصل ایرانی را به شما عزیزان در نقاط مختلفی از این مرز و بوم اعلام می کند ‌.

نرخ خرید خاویار صادراتی

قیمت هر کیلو گرم خاویار های صادراتی را نمایندگی معتبر رایبد خاویار به شما عزیزان در نقاط مختلفی از این مرز و بوم اعلام خواهد کرد . مرکز معتبر رایبد خاویار وظیفه دارد قیمت هر کیلو گرم خاویار های صادراتی را به شما عزیزان در نقاط مختلفی از این مرز و بوم ارائه می کند .

نرخ خرید خاویار پرورشی

قیمت هر کیلو گرم خاویار های ارگانیک و اصل پرورشی به شما عزیزان در نقاط مختلفی از این مرز و بوم اعلام خواهد شد . مجموعه معتبر رایبد خاویار با قیمت مناسب خاویار های ارگانیک و اصل پرورشی را به شما عزیزان در نقاط مختلفی از این مرز و بوم اعلام می کند . شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت معتبر برند رایبد خاویار قیمت هر کیلو گرم خاویار های مرغوب ایرانی را مطالعه کنید .

قیمت خاویار طلایی 

قیمت هر کیلو گرم خاویار طلایی را نمایندگی معتبر رایبد خاویار اعلام می کنند . مراکز معتبری همچون رایبد خاویار قیمت مناسب خاویار های ارگانیک و اصل طلایی را به شما عزیزان در نقاط مختلفی از این مرز و بوم اعلام می کند . مجموعه معتبر رایبد خاویار قیمت خاویار های با کیفیت ایرانی در هر کیلو گرم را به شما عزیزان در نقاط مختلفی از این مرز و بوم اعلام می کند ‌.

در هر ۱۰۰ گرم از خاویار شما شاهد:

  • ۲۶۴ کیلوکالری انرژی
  • ۱۹ گرم چربی (۴٫۱ گرم چربی اشباع، ۷ گرم چربی چند اشباع نشده و ۴٫۶ گرم چربی تک اشباع نشده)
  • ۵۸۸ میلی‌گرم کلسترول
  • ۱۵۰۰ میلی‌گرم سدیم
  • ۱۸۱ میلی‌گرم پتاسیم
  • ۴ گرم کربوهیدرات
  • ۲۵ گرم پروتئین
  • ۲۷۵ میلی‌گرم کلسیم
  • ۱۱٫۹ میلی‌گرم آهن
  • ۴۰۰ میلی‌گرم منیزیم

قیمت خاویار سیاه

قیمت هر کیلو گرم خاویار های سیاه را نمایندگی معتبر رایبد خاویار به شما عزیزان در نقاط مختلفی از این مرز و بوم ارائه می کند . مرکز معتبر رایبد خاویار قیمت خاویار های مرغوب ایرانی را به شما عزیزان در نقاط مختلفی از این مرز و بوم اعلام می کند . شما هموطنان عزیز این مرز و بوم می توانید با مراجعه به سایت معتبر مجموعه رایبد خاویار قیمت خاویار های اصل ایرانی را در هر کیلو گرم را به شما عزیزان در نقاط مختلفی از این مرز و بوم اعلام می کند .

ویژگی خاویار اصل

درب پلمپ شده

دارای تاریخ تولید

تاریخ انقصا

و….

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
آقای جباری
شماره تماس: 09120824255
شماره تماس: 09113846944
شماره تلفن ثابت: 02128426944
پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
سامانه پیامکی: 30004505004335

اگر می خواهید از آخرین و محبوب ترین مقالات ما ، قیمت انواع خاویار، ماهی خاویار و بچه ماهی خاویاری در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

مطلب پیشنهادی

قیمت ۵۰ گرم خاویار

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا امپریال صادراتی

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا امپریال صادراتی با توجه به شرایط پرورش و عرضه که …

دیدگاهتان را بنویسید