نمایندگی خاویار ایران
قیمت نیم کیلو خاویار چند است؟

قیمت نیم کیلو خاویار چند است؟

قیمت نیم کیلو خاویار چند است؟ نرخ خاویار بسته به نوع خاویار و گونه ماهی خاویاری متفاوت است و از 25 میلیون (ضعیف ترین) تا 35 میلیون تومان (قوی ترین) متغیر است. بهترین خاویارها دارای قیمتی مختص به خودشان هستند که برای جویا شدن آن باید با مشاورین این سایت در تماس باشید.

قیمت هر نیم کیلو خاویار چقدر است؟

قیمت هر نیم کیلو خاویار چقدر است؟ هر نیم کیلو انواع خاویار ایران می تواند دارای چه قیمتی باشد؟ قیمت خاویار ایران برای هر یک از نیم کیلویی ها چند است؟ قیمت هر یک از خاویارها در هر وزن با یکدیگر فرق زیادی دارد.یکی از مهترین خاویارهای موجود در ایران خاویاری به نام بلوگا می‌باشد که قیمت ضعیف‌ترین خاویار بلوگا 5 میلیون تومان در هر نیم کیلوگرم و بهترین نوع 8 میلیون تومان به بالا می‌باشد.

انواع خاویار در ایران

  • بلوگا
  • بری
  • آسترا
  • سوروگا
  • رویال
  • فشرده
  • کلاسیک
  • آرایشی
  • شیلات

قیمت نیم کیلو خاویار چند است؟

50 گرم خاويار در ايران چقدر قيمت دارد؟

50 گرم خاويار در ايران چقدر قيمت دارد؟ نرخ خرید خاویار ایران در وزن 50 گرم و به بالا چند می باشد؟ بنا به تغییر نرخ‌های قیمتی در هر ماهی خاویاری ایرانی به دلیل وضعیت اقتصادی کشور، قیمت‌های ماهیان خاویاری و محصولات آنها متفاوت است. قیمت هر 50 گرم خاویار با توجه به موضوعات بسیار مختلفی اعم از نوع ماهی. طعم. رنگ. بسته بندی می تواند متفاوت باشد.

قیمت نیم کیلو خاویار در سال 98

انواع بهترین خاویارها در سال 98 برای خرید چند می باشند؟  قیمت خاویار در سال ۹۸ را می‌توان از بین تمام برندهای ایرانی در شرکت های مختلف جست و جو کرد. در میان تخم ماهیان خاویاری مشابه ایرانی و حتی یک گونه خاویار نیز تنوع قیمت‌ وجود دارد. اما با این حال نرخ قیمت در رایبد خاویار و میان گونه های آن یکسان است و نوسان کمی داشته است.

قیمت نیم کیلو خاویار چند است؟

 قیمت نیم کیلو خاویار در بسته بندی‌های مختلف

نیم کیلو خاویار در بسته بندی‌های مختلف چقدر قیمت دارد؟ نرخ فروش انواع تخم ماهیان خاویاری که در ماهی است دربسته بندی‌های مختلف برای خرید در ایران و خارج بسیار متفاوت است. با توجه به نوسان نرخ قیمتی کالاهایی نظیر خاویار می‌توان قیمت دقیق و به روز قیمت خاویار ایران را از سایت فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های فروش مجاز مشاهده کرد.

قیمت نیم کیلو خاویار بلوگا چقدر است؟

نیم کیلو خاویار بلوگا چند تومان است؟ هر نیم کیلو از تخم خاویاری که از ماهی بلوگا بدست می آید چند است؟ قیمت خاویار ایران در رتبه درجه یک و متوسط بلوگا هر نیم کیلو در حدود 6 میلیون تومان می‌باشد. خاویاری که از نوع بلوگا است به دلیل اینکه نوعی خاویار صادراتی است از بقیه موارد تخم خاویاری گرانتر می باشد. خاویار ماهی بلوگا بسیار بسیار با ارزش می باشد.

انواع خاویار بلوگا در ایران

  • سلکشن
  • امپریال
  • رویال
  • درجه یک
  • درجه دو

 قیمت نیم کیلو خاویار برای فروش داخل

قیمت نیم کیلو خاویار برای فروش داخلی چند است؟ برای فروش داخلی و یا صادراتی هر یک خاویار در نیم کیلو دارای چه قیمتی می باشد؟ در سال‌های اخیر به دلایل متعدد، قیمت خاویار ایران دچار تغییرات اساسی بوده است. با توجه به نوع و حجم و کیفیت قیمت نیم کیلو خاویار در ایران تقریبا متفاوت است. برای خرید خاویار ایرانی در داخل کشور با یک قیمتی که مناسب باشد حتما با شماره ای که در این سایت است در تماس باشید.

قیمت نیم کیلو خاویار چند است؟

تهیه تخم فیل ماهی پرورشی با قیمت مناسب

قیمت روز انواع تخم خاویار چند است؟ تخم فیل ماهیان در انواع مختلفی به شما عزیزان در نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد که از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردار هستند . این محصولات پرورشی از ویتامین های خاصی برخوردار هستند . نمایندگی معتبر رایبد خاویار با قیمت مناسب خاویار های با کیفیت ایرانی را به شما عزیزان ارائه می کنند.

تهیه و خرید خاویار فیل ماهی چگونه است؟

خاویار های با کیفیت فیل ماهی بزرگ ترین ماهی خاویاری در کشور ایران است . این محصول با ارزش دارای دانه های بزرگ تری نیز هستند . شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت معتبر اینترنتی رایبد خاویار با کیفیت ترین خاویار های فیل ماهی را تهیه کنید.

بهترین روش خرید و تهیه خاویار کدام است؟

روش های مختلفی وجود دارد که شما عزیزان خاویار های ارگانیک و اصل ایرانی را تهیه کنید . نمایندگی رایبد خاویار قادر است به شیوه های مختلفی خاویار های ارگانیک و با کیفیت ایرانی را به شما عزیزان ارائه دهد . فروشگاه معتبر رایبد خاویار شما را به تهیه ی خاویار های با کیفیت ایرانی دعوت می نمایند.

قیمت نیم کیلو خاویار چند است؟

خرید خاویار فیل ماهی به صورت آنلاین

خاویار های زیادی به شما عزیزان در نقاط مختلفی از وطن عزیزمان ارسال خواهد شد که از انواع اقسام برخوردار هستند ‌. یکی از آن ها خاویار های با کیفیت فیل ماهی است که نمایندگی معتبر رایبد خاویار مفتخر است خاویار های ارگانیک و اصل فیل ماهی را به صورت اینترنتی به شما عزیزان ارائه دهد.

تهیه آسان انواع خاویار پرورشی در ایران

خاویار های پرورشی در مزرعه های مختلف خاویاری موجود در وطن عزیزمان ایران پرورش داده می شوند که از انواع مختلف برخوردار هستند . نمایندگی معتبر رایبد خاویار با کیفیت ترین خاویار های پرورشی را تهیه می کند.

خرید انواع تخم خاویار به صورت آسان

انواع مختلفی از تخم خاویار های با کیفیت ایرانی وجود دارد که از ارزش غذایی بالایی برخوردار هستند . نمایندگی معتبر رایبد خاویار می تواند خاویار های با کیفیت ایرانی را به صورت آسان به شما عزیزان ارائه کند.

قیمت نیم کیلو خاویار چند است؟

خرید خاویار و انواعش با قیمت ارزان

خاویار های ارگانیک ولی ارزان قیمت به شما عزیزان ارائه خواهد شد . این محصولات ارگانیک از ارزش فوق العاده پر خاصیت غذای ایرانی طبیعت می کند . نمایندگی معتبر رایبد خاویار انواع مختلفی از خاویار های با کیفیت ایرانی را مانند خاویار های ارگانیک استرلیاد با قیمت ارزان ارائه می کنند.

خرید و تهیه خاویار در تمام کشور ها

خاویار های زیادی به شما عزیزان در تمام نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد که این محصولات از ارزش بالای غذایی برخوردار هستند . نمایندگی معتبر رایبد خاویار خاویار های با کیفیت ایرانی را به تمام نقاط مختلف کشور به صورت عمده و خرده به فروش می رساند.

انواع ویتامین های موجود در خاویار

  • ویتامین A ،D ،E ،K ،C
  • وتیامین (B1)
  • ریبوفلاوین (B2)
  • نیاسین (B3)
  • کولین (B4)
  • پانتوتنیک اسید (B5)
  • ویتامین B6
  • فولات (B9)
  • ویتامین B12

قیمت نیم کیلو خاویار چند است؟

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
آقای جباری
شماره تماس: 09120824255
شماره تماس: 09113846944
شماره تلفن ثابت: 02128426944
پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
سامانه پیامکی: 30004505004335

اگر می خواهید از آخرین و محبوب ترین مقالات ما ، قیمت انواع خاویار، ماهی خاویار و بچه ماهی خاویاری در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

مطلب پیشنهادی

خرید و فروش خاویار ایرانی

خرید و فروش خاویار ایرانی چگونه انجام می شود؟ برند رایبد خاویار بهترین نمایندگی جهت …