نمایندگی خاویار ایران

خرید اینترنتی خاویار طلایی در ایران

خرید اینترنتی خاویار طلایی در ایران به صورت اینترنتی انجام می شود. خاویار دارای انواع متعددی می باشد که یکی از معروف ترین خاویار های موجود در ایران خاویار طلایی است. این خاویار بسیار مرغوب و لذیذ است. اما باید اشاره شود که خاویار طلایی از دسته خاویار های کم یاب و لوکس صادراتی محسوب میشود. بنابراین دارای ارزش مادی بالایی است. خاویار طلایی از لحاظ خاصیت و فواید پزشکی هم بسیار معروف بوده و دارای ترکیبات مفیدی برای سلامتی بدن انسان می باشد . فروش این محصول بیشتر به صورت اینترنتی صورت می پذیرد و به کشور های دیگر جهان هم صادر می گردد.

انواع روش های خرید خاویار طلایی

خرید اینترنتی

خرید حضوری

خرید اینترنتی خاویار طلایی در کل ایران

خاویار طلایی یکی از معروف ترین و کم یاب ترین خاویار های موجود در ایران می باشد. که به خاویار آسترا نیز معروف است . فروش خاویار طلایی به دو صورت انجام می پذیرد : فروش حضوری و فروش اینترنتی که فروش اینترنتی بیشتر قابل توجه مشتریان قرار می گیرد. چرا که هم از هدر دادن زمان پیشگیری می کند هم به صورت مستقیم می توانید میزان مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و حذف واسطه تهیه نمایید.

انواع خاویار طلایی در ایران

خاویار طلایی امپریال

خاویار طلایی درجه یک

خاویار طلایی درجه دو

خرید بهترین خاویار الماس در ایران

خاویار الماس گرانترین و کم یاب ترین نوع خاویار در جهان می باشد . قیمت آن بسیار بالا بوده و ظاهری بسیار خیره کننده دارد . هرچه رنگ خاویار روشن تر باشد و به رنگ طلایی نزدیک باشد خاویار الماس نام دارد. دلیل گرانی و نایاب بودن خاویار الماس این است که این خاویار از تخم ماهیان زال گرفته میشود که به خودی خود نادر هستند. خاویار الماس از انواع ماهیان خاویاری ممکن است که به دست بیاید. ویژگی منحصر به فردی که دارد رنگ سفیدی که همچون دانه های مروارید می باشد است .
قیمت یک کیلو از خاویار الماس حدود 25000 دلار قیمت دارد.

خرید انواع خاویار الماس در ایران

خاویار الماس ممکن است از هر ماهی خاویاری به دست بیاید و منحصر به یک نوع ماهی نمی باشد اما باید در نظر گرفت که رنگ مرواریدی آن به دلیل آن است که این خاویار از ماهی خاویاری که زالی دارد به دست می آید که این خود پدیده ای نادر است به همین دلیل خاویار الماس از دسته خاویاران کمیاب در جهان است که دارای ارزش قیمتی بسیار بالایی می باشد و بافت ظاهری آن مانند دانه های مروارید بوده و هنگامی که در دهان قرار می گیرد لطافت ابریشم را دارد.

خرید عمده خاویار الماس در ایران

خاویار های طلایی و الماس از باارزش ترین خاویارهای موجود در کشورمان می باشند که به دو صورت حضوری و اینترنتی به فروش می رسند. اما پیشنهاد ما بر طبق سالها تجربه فروش به شما مشتریان عزیز خرید به صورت اینترنتی می باشد . سایت های آنلاین شرکت های معتبر همچون رایبد خاویار که تخصص در زمینه ماهیان خاویاری و پرورش آنها و استخراج خاویار و عرضه ی آن به بازار می باشد در هر ساعت از روز آمادگی خدمت رسانی بهترین نوع خاویار طلایی و الماس را بع صورت تکی و عمده به مشتریان داخل و خارج از کشور دارند.

خرید اینترنتی خاویار طلایی و الماس در ایران

فروش عمده خاویار الماس که بهترین و گرانترین نوع خاویار ایران محسوب میشود و دارای خواص درمانی بسیار زیادی نیز می باشد توسط نمایندگی های معتبر در حوذه فروش خاویار امکان پذیر است. فروش عمده این محصول فقط بر عهده نمایندگی های معتبر و با سابقه در ایران صورت می پذیرد که شامل :
رایبد خاویار

مازند خاویار

باهو خاویار

میراث خاویار

دریا خاویار

خاویار ایران

کالچر

صادرات خاویار طلایی به صورت عمده

خاویار طلایی خاویاری بسیار لوکس ، گرانقیمت و صادراتی می باشد این خاویار بسیار لذیذ بوده و از نظر رنگ و شکل هم دارای جذابیت ظاهری می باشد. خاویار طلایی هم مانند دیگر خاویار های صادراتی با قیمتی متفاوت از قیمت داخل بازار کشور روانه بازار های خارجی می باشد . کشور های خارجی اکثرا خاویار طلایی را به صورت عمده برای سرو آن در رستوران های خود برای وعده صبحانه در نظر می گیرند و سفارش می دهند که نمایندگی های فعال در زمینه صادرات خاویار مثل رایبد خاویار این سفارشات را به صورت اینترنتی ثبت کرده و عرضه می نماید.

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
آقای جباری
شماره تماس: 09120824255
شماره تماس: 09113846944
شماره تلفن ثابت: 02128426944
پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
سامانه پیامکی: 30004505004335

اگر می خواهید از آخرین و محبوب ترین مقالات ما ، قیمت انواع خاویار، ماهی خاویار و بچه ماهی خاویاری در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

مطلب پیشنهادی

قیمت ۵۰ گرم خاویار

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا امپریال صادراتی

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا امپریال صادراتی با توجه به شرایط پرورش و عرضه که …

دیدگاهتان را بنویسید