نمایندگی خاویار ایران
نمایندگی فروش خاویار طلایی

نمایندگی فروش خاویار طلایی | خاویار اصل ایرانی

نمایندگی فروش خاویار طلایی در ایران ارائه دهنده انواع خاویار اصل باکیفیت می باشد. یکی از نمایندگی های فروش خاویار در داخل کشور رایبد خاویار است این مجموعه با دارا بودن انواع مراکز متعدد در کشور سعی کرده تا نیاز مشتریان را در زمینه خرید خاویار برآورده نماید. برای مراجعه به نمایندگی های این مجموعه معتبر در شهرهای مختلف با شماره ای که در این صفحه می بینید تماس حاصل فرمایید.

خاویار بلوگا برند مطرح ایرانی

یکی از انواع خاویارهای باکیفیت ایرانی خاویاریست به نام بلوگا. بلوگا از نمونه خاویارهایی است که دارای کیفیت عالی و سایزی درشت می باشد و همین امر سبب شده تا از بین تمام خاویارهایی که در ایران تولید می شود برتر باشد. این خاویار یکی از خاویارهای مطرح در زمینه کیفیت در کل دنیا می باشد و خود این امر سبب شده تا از این خاویار بیشتر در زمینه صادرات استفاده شود.

کیفیت و رنگ طلایی خاویار بلوگا

یکی از مهم ترین عواملی که خاویار بلوگا را در کل جهان مطرح کرده است نوع آن کیفیتی است که این خاویار دارا می باشد. در برخی موارد این خاویار دارای رنگی روشن و طلایی رنگ می باشد و خود این امر سبب شده تا این خاویار بیشتر خواهان داشته باشد. سایز، رنگ و کیفیتی که این خاویار دارد بسیار منحصر به فرد است. قوام دانه های خاویاری که این مدل از خاویار دارد بسیار بالا می باشد. از انواع نمونه خاویارهای بلوگا که در ایران تولید می شو می توان به :

امپریال تاپ

امپریال

رویال

درجه یک

درجه دو

اشاره کرد.

نمایندگی فروش خاویار طلایی

خاویار اصل ایران را از کجا بخریم؟

برای خرید خاویار اصلا باید به کجا مراجعه نماییم؟ یکی از معتبرترین فروشگاهیی که در کشور وجود دارد رایبد خاویار است و همه افراد به صورت خیلی آسان می توانند به سایت این مجموعه مراجعه نموده و خاویار خود را با یک قیمت مناسب و کیفیتی عالی خریداری نمایند. خاویارهای اصلی که در مجموعه رایبد خاویار تولید می شود با یک درجه کیفیت بالا و یک قیمت بسیار پایین به دست مشتری در هر کجای از ایران که باشد می رسد.

عاملیت و نمایندگی فروش خاویار طلایی

برای فروش خاویار در شهرهای مختلف نمایندگی های متعددی ایجاد شده است تا همه افراد بتوانند با مراجعه به نمایندگی که در شهر خودشان وجود دارد خاویاری که مد نظر دارند خریداری نمایند. انواع خاویارهای طلایی را می توانید با مراجعه به نمایندگی های معتبر در سراسر کشور خریداری نمایید. انواع خاویارهایی که در نمایندگی های مجموعه رایبد خاویار به فروش می رسند عبارتند از:

بلوگا

سوروگا

آسترا

بری

و…

معرفی نمایندگی خاویار در رشت، تبریز، تهران و…

یکی از شهرهای بزرگ و مهمی که در کشور ایران وجود دارند تهران، تبریز و رشت هستند. شرکت رایبد خاویار در این کلانشهرهای ایران نمایندگی های معتبری ایجاد کرده است تا بتوانند بهترین نمونه خاویارهای طلایی اصل ایرانی را به راحتی تمام از این نمایندگی خریداری نمایند. خرید خاویار از نمایندگی های حضوری و اینترنتی دارای مزیت های بسیار مختلفی می باشند و آن مزیت ها عبارتند ار:

صرف کمترین زمان برای انتخاب و خرید

تنوع در انتخاب خاویار

بررسی و مقایسه قیمت و کیفیت

تحویل درب منزل یا محل کار

پرداخت درب منزل (در بعضی شهرها)

پرداخت آنلاین

در دسترس بودن برا هر منطقه

و…

نمایندگی فروش خاویار طلایی

خرید تلفنی و اینترنتی خاویار از شرکت رایبد

برای خرید انواع مختلفی از خاویارهایی که در کشور ایران تولید می شود می توانید از دو روش اینترنتی و تلفی استفاده نمایید. حالا استفاده از این دو روش برای خرید انواع خاویار چگونه است؟ با مراجعه به سایتی که این مجموعه دارد می توانید خرید خود را انجام دهید و خاویار خود را خریداری نمایید.در روش تلفنی خرید خاویار هم فقط کافیست با شماره ای که در این صفحه از متن مشاهده می نمایید تماس حاصل نمایید و سفارش خود را ثبت نمایید.

ارسال درب منزل و پرداخت در محل

یکی از مزیت های مهمی که مجموعه نمایندگی های معتبر در کشور در اختیار مشتریان خود قرار می دهد ارسال خاویار درب منزل است. شرکت رایبد خاویار نیز در شهرهایی که دارای نمایندگی است این امکان را در اختیار مشتری خود قرار داده تا بتوانند خاویار را درب منزل یا آدرسی که می دهید و حتی بتوانید هزینه را همانجا درب منزل خود پرداخت نمایید.

خاویار بدون یخ و پک عایق ارسال نمی شود!!

یکی از مهم ترین مواد غذایی که اگر در گرما بماند خراب می شود خاویار است. در ارسال خاویار باید دقت کرد. شرکت هایی که در این زمینه فعالیت دارند در زمینه ارسال خاویار وارد هستند و انواع خاویاری که می خواهد برای مشتری ارسال شود را در داخل یک یونولیت و یخ های مخصوص قرار می دهند و با اینکار عایق سرما خاویار را فعال کرده و از خراب شدن آن جلوگیری می نماید.

نمایندگی فروش خاویار طلایی

چگونه خاویار اصل ایرانی و خاویار تقلبی را بشناسیم؟

مسلما خاویارهای اصل و تقلبی که این روزها در ایران مورد مصرف قرار می گیرند دارای مشخصه های بسیار مهمی هستن که کاملا واضح و قابل شناسایی است و در این متن تعدادی آن موارد را برایتان بیان می نماییم تا همه شما افراد بتوانید این دو نوع خاویار را از هم شناسایی کنید و به راحتی تشخیص دهید. از انواع موارد برای شناسایی خاویار عبارتند از:

بسته بندی

کیفیت دانه‌های خاویار

ترکیبات خاویار

قیمت خاویار

مشخصات بسته بندی خاویار اصل

از مهم ترین مشخصه هایی که دو خاویار اصل و تقلبی را می توان از هم شناسایی کرد نوع بسته بندی است که این دو خاویار دارا می باشند. خاویار تقلبی داخل شیشه است و اصلا بسته بندی خاصی ندارد ولی خاویار اصل دارای کاغذ لفافه است که با نخ پیچیده می شود و در آخر با پلمپ سربی کاملا پلمپ می شود و تمام خاویارهای اصلی که در ایران تولید شوند در این نوع بسته یندی هستند.

مشخصات دانه یک خاویار اصل

دانه هایی که خاویار های اصل و تقلبی دارند با یکدیگر کاملا متفاوت هستند. کیفیت دانه های خاویار تقلبی بسیار بالا می باشد و یک قوام بسیار زیادی دارد. نوع دانه ای که خاویار اصل دارند از هم جدا هستند ولی برای خاویارهای تقلبی به هم چسبیده هستند. رنگ دانه های خاویار اصل نوک مدادی است ولی برای خاویار تقلبی کاملا مشکی می باشد.

نمایندگی فروش خاویار طلایی

نحوه نگهداری خاویار در یخچال

اصلا نگران نگه داری خاویار در یخچال خود نباشید چون نگه داشتن خاویار در یخچال هر خانه ای امکانپذیر و بسیار بسیار آسان است. فقط کافیست خاویار را در جای از یخچال که از بقیه سرد تر است مانند جا میوه ای نگه داری کنید. برای اینکه خاویارتان به دمای صفر نزدیک باشد هم می توانید یک قالب یخ روی آن بگذارید و آن را در یخچال نگه دارید.

نمایندگی فروش خاویار طلایی

سرو خاویار در وعده صبحانه

یکی از مهم ترین وعده های غذایی که هر فرد باید به آن اهمیت ویژه ای دهد صبحانه است. صبحانه وعده غذایی است که باید مقوی ترین مواد غذایی در آن خورده شود. با خوردن خاویار برای صبحانه می توانید انرژی کاملی برای بدن خود در طول آن روز ذخیره کنید و کل یک روز کامل دارای انرژی بسیار بالایی باشید.انواع مواد غذایی که برای صبحانه می تواند با خاویار میل کرد عبارتند از:

تخم مرغ نیمرو

پوره سیب زمینی

خامه و عسل

تخم مرغ آبپز

املت

نان بکینی

و….

نمایندگی فروش خاویار طلایی

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
آقای جباری
شماره تماس: 09120824255
شماره تماس: 09113846944
شماره تلفن ثابت: 02128426944
پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
سامانه پیامکی: 30004505004335

اگر می خواهید از آخرین و محبوب ترین مقالات ما ، قیمت انواع خاویار، ماهی خاویار و بچه ماهی خاویاری در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

مطلب پیشنهادی

قیمت ۵۰ گرم خاویار

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا امپریال صادراتی

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا امپریال صادراتی با توجه به شرایط پرورش و عرضه که …

دیدگاهتان را بنویسید