نمایندگی خاویار ایران

مرکز خرید خاویار صادراتی با قیمت مناسب

مرکز خرید خاویار صادراتی ، انواع خاویار درجه یک را با بسته بندی بسیار متنوع و استاندارد با قیمت بسیار مناسب و ارزنده در بازار کشور به فروش می رساند.
خاویار، همان تخم ماهیان استروژن یا خاویاری بوده است که در اندازه و شکل های مختلفی در بازار به فروش می رسد. این محصول در دریای خزر یافت می شود و بزرگترین مرکز خرید خاویار صادراتی، بازار های مازندران بوده است. خاویار صادراتی با قیمت بسیار بالایی در بازار به فروش می رسد و اما برای خرید این محصول با قیمت ارزانتر ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

مرکز خرید خاویار صادراتی

خاویار صادراتی چیست

دریای خزر، یکی از بزرگترین تولید کنندگان و پرورش دهندگان ماهی خاویار در جهان محسوب می شود و دارای ۵ گونه از ماهیان خاویاری بوده است که عبارت اند از:

  • فیل ماهی
  • تاس ماهی ایرانی
  • تاس ماهی روسی
  • اوزون برون
  • ماهی شیپ

ناگفته نماند که از میان ماهیان خاویار، بهترین و گرانترین آن ها، ماهی بلوگا یا فیل ماهی است چرا که دارای خاویاری بسیار خوش طعم و لذیذ بوده است و از قیمت فوق العاده بالایی برخوردار می باشد. خاویار بلوگا از دسته خاویار صادراتی محسوب می شود و صادرات آن به کشور های اروپایی صورت می گیرد.

مرکز خرید خاویار صادراتی

مرکز خرید خاویار صادراتی

آیا می دانید خاویار ایران به کدام کشور های جهان صادر می شود؟ خاویار از محصولات صادراتی کشور ایران همراه با درآمدزایی بالایی بوده است و بیش ترین صادرات آن به کشور های زیر صورت می گیرد:

  • صادرات به اسپانیا
  • صادرات به بلژیک
  • صادرات به کشور های اتحادیه اروپا
  • صادرات به ایتالیا

در ادامه باید بدانید که خاویار صادراتی از پرفروش ترین انواع خاویار در بازار جهانی است و بزرگترین مرکز خرید خاویار صادراتی در ایران فعالیت دارد. این محصول در استان هایی چون مازندران به طور قابل توجهی به فروش می رسد و خرید این محصول به سه صورت مختلف انجام می گیرد که عبارت اند از:
۱٫ خرید آنلاین یا اینترنتی خاویار صادراتی
۲٫ خرید حضوری انواع خاویار صادراتی
۳٫ خرید تلفنی خاویار و تحویل درب منزل

البته مشتریانی که مایل به خرید این محصول با قیمتی استثنایی می باشند، می توانند از راه های اینترنتی اقدام کنند. البته خرید عمده خاویار در کاهش قیمت تأثیرگذار بوده است و از قیمت کمتری برخوردار می باشد.

مرکز خرید خاویار صادراتی

عوامل تعیین قیمت خاویار

خاویار خود به چندین دسته تقسیم بندی می شود و بسته به نوع و اندازه ای که دارد نامگذاری می گردد. البته قیمت این محصول با توجه به موارد خاص تعیین می شود و در هر صورت قیمت آن بالا بوده است و اما با خرید عمده می توانید شاهد کاهش قیمت باشید.
از عواملی که در تعیین قیمت خاویار تأثیرگذار هستند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 نرخ دلار در بازار جهان
 نوع بسته بندی خاویار
 نوع خاویار و اندازه این محصول
 نوع خاویار اعم از پرورشی یا دریایی
 چگونگی خرید و عرضه خاویار

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
آقای جباری
شماره تماس: 09120824255
شماره تماس: 09113846944
شماره تلفن ثابت: 02128426944
پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
سامانه پیامکی: 30004505004335

اگر می خواهید از آخرین و محبوب ترین مقالات ما ، قیمت انواع خاویار، ماهی خاویار و بچه ماهی خاویاری در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

مطلب پیشنهادی

خاویار بلوگا صادراتی

خاویار بلوگا صادراتی ایران

خاویار بلوگا صادراتی را شیلات ایران به صورت ویژه تولید و بسته بندی می کند. …

دیدگاهتان را بنویسید