نمایندگی خاویار ایران
مرکز فروش خاویار صادراتی ایران

مرکز فروش خاویار صادراتی ایران

فروش خاویار صادراتی به کشور های همسایه که بسیار خواستار این ماده پرارزش می باشند با رونق زیادی روبرو شده است. در مرکز فروش خاویار صادراتی ایران میی توان خاویار های مرغوب و اصل را تهیه کرد و با اطمنیان آن ها را میل کرد.
خاویار که در واقع تخم های بارور نشده ی ماهی های خاصی می باشند از گران ترین و اشرافی ترین غذاهای دنیا شناخته شده است و طرفداران زیادی را به خودش جلب کرده است.
در این ماده خواص زیادی وجود دارد و دارای نوع پرورشی و دریایی است که نوع دریایی دارای فواید بیشتری نسبت به پرورشی می باشد. د ادامه بحث به بیان موضوعاتی پیرامون انواع خاویار و خواص آن ها و نحوه خرید و فروش آن می پردازیم.

فروش خاویار صادراتی

خرید انواع ماهی های خاویار

همه نوع ماهی خاویار در ایران وجود دارد و در حقیقت دریای خزر منبع بزرگ تولید و پرورش خاویار در دنیا است. ۹۰ درصد سهم خاویار جهان در ایران وجود دارد که به اهمیت ایران در این زمینه پی می بریم.
انواع ماهی های خاویاری به قرار زیر است

  • تاس ماهی
  • فیل ماهی
  • ماهی ازون برون
  • ماهی شیپ

از هر یک از این ماهی ها خاویار های مختلفی تهیه می شود. به طور مثال از فیل ماهی خاویار بلوگا که دارای درشت ترین دانه و مرغوب ترین نوع است تهیه می شود.
از تاس ماهی خاویار آسترا را تولید می کنند که این خاویار دارای دانه های متوسط می باشد که دارای طعم خاص فندقی است که آن را برای افراد زیادی محبوب کرده است.
خاویار سوروگا از ماهی ازون برون تهیه می شود که در بین انواع خاویار دارای کوچکترین دانه می باشد و دارای طعمی خوب و لذیذ است.
یکی خاویار اصل و استاندارد دارای اندازه و شکل و یکپارچگی مناسبی است و رنگ آن براق و زیبا و استاندارد می باشد. اگر خاویار سفت و سخت باشد و به راحتی فشرده نشود آن خاویار تقلبی می باشد.
در ساخت انواع تقلبی خاویار ها از پارافین استفاده می شود که برای بدن بسیار مضر است به همین علت خرید خاویار اصل مهم است و باید دقت ویژه ای هنگام خرید کنید.
امن ترین راه خرید خاویار ایرانی است که کاملا طبیعی می باشند و در دریای خزر پرورش می یابند.

فروش خاویار صادراتی

مزایای مصرف خاویار

در علم پزشکی و درمان خاویار از اهمیت بالایی برخوردار است و در روند پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری های نقش اصلی را ایفا می کنند. این ماده غذایی دارای منابع آمینو اسید و اسید های چرب مفید و همچنین امگا ۳ بالایی است.
نیاز بدن به انواع ویتامین ها و پروتئین ها برای ساخت مواد مختلف و هورمون و آنزیم ها از طریق مصرف خاویار برطرف می شود. این ماده بسیار پر انرژی است و در افزایش توان فرد موثر است.
از جمله خواص دیگر خاویار می توان به درمان بیماری های گوارشی، قلبی، سرطان ها و کاهش سطح چربی کلسترول خون و جلوگیری از التهاب مفاصل اشاره کرد.
به دلیل همین فواید ذکر شده برای خاویار خرید و فروش آن بسیار رواج دارد و حتی افراد خارجی هم تقاضای خرید از ایران را دارند و به سایر کشور ها صادرات می شود.

فروش خاویار صادراتی

فروش خاویار صادراتی اصل

برای تهیه خاویار صادراتی که طبیعی و اصل باشد باید به مراکز تولیدی معتبر و شناخته شده مراجعه نمود و محصول مورد نظر خود را سفارش داد.
به دلیل این که ایران دارای سهم بالایی از خاویار کل جهان می باشد در نتیجه کشور هایی که فاقد منابع خاویار هستند نیاز خود را از طریق ایران برآورده می کنند.
خاویار های ایران بسیار اصیل و خوش طعم می باشد و مشتریان زیادی از کشور های عربی و اروپایی به خود جلب کرده است.

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
آقای جباری
شماره تماس: 09120824255
شماره تماس: 09113846944
شماره تلفن ثابت: 02128426944
پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
سامانه پیامکی: 30004505004335

اگر می خواهید از آخرین و محبوب ترین مقالات ما ، قیمت انواع خاویار، ماهی خاویار و بچه ماهی خاویاری در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

مطلب پیشنهادی

خاویار بلوگا صادراتی

خاویار بلوگا صادراتی ایران

خاویار بلوگا صادراتی را شیلات ایران به صورت ویژه تولید و بسته بندی می کند. …

دیدگاهتان را بنویسید