نمایندگی خاویار ایران
قیمت هر کیلو خاویار | قیمت یک کیلو خاویار

فروشگاه خاویار در تهران

فروشگاه های خاویار که به فروش این ماده غذایی گرانبها می پردازند در شهر های مختلفی وجود دارد. اگر به دنبال خرید خاویار اصل و طبیعی که دارای خواص زیادی می باشد هستید به فروشگاه خاویار در تهران مراجعه کنید. از گران ترین و با ارزش ترین غذاهای دنیا می توان به خاویار اشاره کرد. این ماده گرانبها و پر خاصیت که دارای ویتامین های زیادی می باشد از ماهی های خاصی تهیه می شود.
دریای خزر یکی از منابع اصلی تولید کننده خاویار در جهان می باشد که در ادامه به بررسی بحث های مهمی پیرامون خواص خاویار و خرید و فروش آن می پردازیم.

خاویار از چه ماهی هایی تهیه می شود؟

تنها تعداد اندک و محدودی از ماهی ها وجود دارند که توانایی تولید خاویار را در شکمشان دارند به همین دلیل کمیاب هستند. چند مورد از ماهی های خاویاری به شرح زیر است

  • فیل ماهی
  • قره برون
  • تاس ماهی روس یا چالباش
  • ماهی خاویار شیپ
  • ماهی اوزون برون یا سوروگا

در گذشته پس از گرفتن ماهی ها از آب آن ها را می کشتند و گوشتشان را می فروختنند اما امروزه با پیشرفت علم با عمل ساده ای شکم ماهی را برش می دهند و پس از استخراج خاویار آن را با آب برمی گردانند.
در ایران این ماهی ها در دریاهای مختلف شمال و جنوب وجود دارند که این موضوع باعث شده تقریبا ۹۰ درصد تولید خاویار در ایران صورت بگیرد.

خرید خاویار بلوگا از فروشگاه آنلاین رایبد خاویار

مزایای مصرف خاویار

در مصرف خاویار چه بصورت خام یا پخته فوایدی نهفته است که به بررسی تعداد کمی از آن ها می پردازیم که به ارزش آن پی ببرید.

  • پیشگیری و درمان بیماری های گوارشی
  • تسکین درد های مختلف
  • جلوگیری از افزایش کلسترول خون
  • درمان سرطان و کاربرد در روند شیمی درمانی
  • افزایش قوا و توان در افراد ورزشکار
  • پیشگیری از بیماری های قلبی

به دلیل طعم و بوی خاصی که این غذا دارد و ممکن است به ذائقه برخی افراد خوش نیاید می توانید در کنار آن از سبزیجات یا زرده تخم مرغ و مواد طعم دهنده استفاده کنید.

خرید و فروش خاویار در ایران

فروشگاه خاویار در تهران کجاست؟ ایران به عنوان یکی از اصلی ترین و موفق ترین تولید کنندگان خاویار، با صید ماهی های خاویاری از دریا و استخراج خاویار از شکم ماهی ها علاوه بر فروش در ایران به صادرات آن به کشور های عربی و اروپایی همسایه می پردازند.
صادرات خاویار یکی از منابع درامد ایرانیان است که به اقتصاد ما کمک شایانی کرده است و در این زمینه با پشرفت هایی روبرو شده ایم. از کشور های اصلی که جزو بازار های صادراتی برای ما محسوب می شوند کشور ها اروپایی به خصوص آلمان می باشد.

خرید خاویار بری

فروشگاه خاویار

فروشگاه خاویار در تهران کجاست؟ در ایران مراکز خرید و فروشگاه های زیادی وجود دارد که می توانید نیاز خود به خاویار، این ماده ارزشمند و پر خاصیت را برآورده کنید. با توجه به مزیت هایی که برای مصرف خاویار ذکز شد خرید آن هم بین مردک رایج است. البته به علت قیمت بالایی که این غذا دارد برای خیلی ها مقدور نیست آن را خریداری کنند. برای خرید می توانید به فروشگاه های خاویار در تهران و یار شهر ها مراجعه کنید.

خرید خاویار در تهران

خاویار که امروزه محصولی پرطرفدار است در تمامی مراکز استان ها از جمله تهران نمایندگی فروش دارد. با در نظر داشتن وجود بسیار مراکز فروش در تهران، بایستی از سایت های معتبر اطلاعاتی کسب و سپس اقدام به خرید کنیم. خرید خاویار را از نمایندگی ها و شرکت های معتبر در تهران می توان انجامید.

از کجا خاویار بخریم

امروزه خریداران خاویار بیشتر شده اند و همچنین مراکز های فروش نیز افزایش یافته اند تا بتوانند به در خواست خرید مردم رسیدگی کنند. برای خرید با توجه به قیمت و کیفیت به زمان تولید محصول نیز باید توجه کرد تا یک خرید درست داشته باشید. مراکز های ایرانی سعی بر ارائه عالی با محصولات اصل و با قیمت مناسب برای مردم کشورشان دارند. افرادی که دنبال خاویار اصل و با کیفیت هستند، برای تهیه می توانند به نمایندگی های معتبر در سراسر کشور مراجعه کنند و خاویار های اصل را با قیمت عالی و برند های مرغوب خریداری کنند.

خرید خاویار دیجی کالا

دیجی کالا سایتی معتبر در ایران که یکی از فروشندگان خاویار در گرم های مختلف برای خریداران، می باشد. البته خرید خاویار در این سایت با قیمت پایین تر انجام میشود زیرا کیفیت خاویار این برند پایین تر است.

خرید خاویار طلایی

خاویار طلایی یکی دیگر از انواع خاویار است که از ماهی خاویاری فیل ماهی به دست می آید و به دلیل رنگ قهوه ای بسیار روشن آن به خاویار طلایی یا خاویار الماس در بین مردم معروف می باشد. این خاویار قیمت بالایی دارد زیرا شفافیت رنگ ظاهری و مطلوب بودن طعم و کمیاب بودن آن باعث این موضوع شده. برای اطلاع از قیمت می توانید با کارشناسان فروش سایت ها در ارتباط باشید.

خرید خاویار بلوگا

یکی از کمیاب ترین و مرغوب ترین خاویار های دنیاست که از بقیه خاویار ها بزرگ تر و با عطر طعم جادویی همراه ست. معمولا خواهان رنگ روشن این نوع خاویار بیشتر است. قیمت این نوع خاویار از دویست و پنجاه تومان تا دو میلیون تومان است البته که بستگی به کیفیت و مقدار آن دارد.

خرید خاویار بلوگا از فروشگاه آنلاین رایبد خاویار

قیمت خاویار در ایران

شرکت های معتبر ایرانی که تولید کننده و فروشنده ی خاویار در بین کشور های خارجی نیز شناخته شده اند و با ارائه محصولات با کیفیت و درجه یک و همچنین قیمت مناسب در بین متقاضیان محبوب واقع شده اند. می توانیم بگوییم ایران جز کشور هایی ست که منبع خاویار هستند و به همین دلیل قیمت خاویار در کشورمان مناسب است. امروزه  در بازار خاویار، برای مشتریان خاویار ها با کیفیت ها و قیمت های متفاوتی وجود دارد. از انواع انها میتوانیم از فیل ماهی یا بلوگا، اوزون برون یا سوروگا و… نام ببریم.

قیمت آنلاین خاویار

قیمت آنلاین خاویار چند است؟ خاویار که یکی از پرطرفدار ترین نوع خوراکی در سراسر جهان است متقاضی های زیادی به صورت آنلاین دارد و مراکز های فروش اینترنتی بسیاری در این حوضه به صورت شبانه و روز فعالیت دارند به خواسته مشتریان رسیدگی می کنند.

فروشگاه خاویار در تهران

بهترین خاویار ایران

خاویار که محبوبیت زیادی در بین مردم دارد امروزه شرکت هایی در خصوص خرید و فروش همین محصول در ایران فعالیت دارند. و این امر باعث شده خاویار ایرانی در داخل و خارج کشورمان به مروارید سیاه تبدیل معروف بشود و این شرکت ها روز به روز پیشرفت کنند و بیشتر شوند. بهترین نوع خاویار در بازار ایران خاویار بلوگا ست که نام های معروف دیگری مانند فیل ماهی و امپرال دارد. خاویار بلوگا بهترین نوع گوشت و خاویار را دارد و خاصیت درمانی آن بی شمار است.

خاویار اصل

قیمت خرید خاویار اصل چند است؟ میزان تولید خاویار اصل در دریای خزر در شمال ایران بسیار است و صادرات خاویار  بیشتر از محصولات بدست آمده ی دریای خزر می باشد. صادرات خاویار ایرانی موجب شناخته شدن خاویار اصل ایرانی به صورت بین المللی در بین مردم شده است. امروز شاهد متقاضیان زیادی برای خرید خاویار اصل ایرانی به صورت آنلاین و حتی از شرکت ها هستیم.

انواع ویتامین های موجود در خاویار اصل

  • ویتامین A
  • ویتامین D
  • ویتامین E
  • ویتامین K
  • ویتامین C
  • وتیامین (B1)
  • ریبوفلاوین (B2)
  • نیاسین (B3)
  • کولین (B4)
  • پانتوتنیک اسید (B5)
  • ویتامین B6
  • فولات (B9)
  • ویتامین B12
  • و…..

خرید خاویار اوزون برون از شمال

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
آقای جباری
شماره تماس: 09120824255
شماره تماس: 09113846944
شماره تلفن ثابت: 02128426944
پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
سامانه پیامکی: 30004505004335

اگر می خواهید از آخرین و محبوب ترین مقالات ما ، قیمت انواع خاویار، ماهی خاویار و بچه ماهی خاویاری در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

مطلب پیشنهادی

قیمت ۵۰ گرم خاویار

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا امپریال صادراتی

قیمت ۵۰ گرم خاویار بلوگا امپریال صادراتی با توجه به شرایط پرورش و عرضه که …

دیدگاهتان را بنویسید