نمایندگی خاویار ایران
انواع خاویار پرورشی

صادرات بهترین انواع خاویار پرورشی

صادرات بهترین انواع خاویار پرورشی به کدام کشور ها صورت می گیرد؟ بهترین انواع خاویار ایرانی کدام می باشند؟ خاویار پرورشی دارای چه ویژگی هایی می باشد؟
خاویار یکی از مرغوب ترین و مغذی ترین مواد غذایی دریایی محسوب می شود که در دل ماهیان خاویاری پرورش داده شده است. داین محصول بیش تر در دریای خزر یافت می شود و بیش از ۹۳ درصد از خاویار کل جهان توسط دریای خزر تولید می شود.

انواع خاویار پرورشی

برترین ماهی خاویار پرورشی کل جهان:

  • تاس ماهی روس
  • تاس ماهی ایرانی
  • ماهی شیب
  • سوروگا یا اوزون برون
  • فیل ماهی
  • استرلیاد
  • بستر
  • سیبری

 

انواع خاویار پرورشی

معروف ترین ماهی های دریای خزر

این گونه از ماهی ها معروف ترین ماهی های دریای خزر محسوب می شود که به تولید هزاران تن از خاویار می پردازند. بهتر است بدانید ماهی های خاویاری که از خانواده تاس ماهیان به شمار می روند از گونه های کمیاب و کم نظیری محسوب می شوند و قدمت این ماهی ها به صد میلیون سال پیش برمی گردد.

پروروش ماهی خاویاری در امارات

ماهی خاویار را با نام فسیل زنده نیز یاد می کنند و همچنین این ماهی ها از ۲۷ گونه برخوردار می باشند که در کشور ایران با ۶ گونه از آن ها مواجه می باشیم. این ماهی ها انواع مختلفی تولید می کنند. از میان برترین و مرغوب ترین نوع خاویار، خاویار بلوگا می باشد. خاویار بلوگا از جمله مرغوب ترین خاویار های جهانی است که در کشور ایران با قیمت بسیار بالایی به فروش می رسد و قیمت آن حدود ۶ میلیون تومان رقم خورده است.

انواع خاویار پرورشی

صادرات بهترین انواع خاویار پرورشی ایران

در سال های گذشته چندین تن خاویار پرورشی در کشور ایران تولید شده به کشور های خارجی چون آمریکا و اروپا صادر گردیده است البته باید بدانید که خاویار پرورشی نیز همانند خاویار های دریایی از خواص زیادی برخوردار می باشند. کشور ایران یکی از تولیدکنندگان خاویار پرورشی در جهان محسوب می شود و البته به تولید خاویار در دریای خزر و… می پردازد.

صادرات بهترین انواع خاویار پرورشی به کشور هایی حاشیه های خزر و خلیج فارس، کشور های اروپایی و شرق آسیا صورت می گیرد البته باید بدانید که خاویار در کشور ایران با مجوز رسمی به فروش می رسد.

انواع خاویار های پرورشی در ایران

  • خاویار بلوگا پرورشی

انواع خاویار پرورشی

  • خاویار سوروگا پرورشی

انواع خاویار پرورشی

  • خاویار آسترا پرورشی

انواع خاویار پرورشی

  • خاویار بری پرورشی

انواع خاویار پرورشی

البته کشور های روسی نیز در پی خرید و فروش خاویار ایرانی می باشند و یکی از تقاضا کنندگان این خاویار هستند. هر ساله بیش ار ۹۰ درصد از خاویار کل جهان در دریای خزر تولید شده، با قیمت بسیار بالایی به صادرکنندگان فروخته می شود. خاویار از نظر اقتصادی بسیار به صرفه می باشد. امروزه این درآمد یکی از درآمدزایی های بالایی معرفی شده است.

انواع خاویار پرورشی

مشاوره و فروش رایبد خاویار :
آقای جباری
شماره تماس: 09120824255
شماره تماس: 09113846944
شماره تلفن ثابت: 02128426944
پست الکترونیکی: info@raibodcaviar.ir
سامانه پیامکی: 30004505004335

اگر می خواهید از آخرین و محبوب ترین مقالات ما ، قیمت انواع خاویار، ماهی خاویار و بچه ماهی خاویاری در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

مطلب پیشنهادی

قیمت خاویار پرورشی

قیمت خاویار پرورشی و دریایی ایران

قیمت خاویار پرورشی و دریایی ایران چند است؟ خاویار دریایی در ایران تولید نمی شود …

دیدگاهتان را بنویسید